Op weg ....via Mega pech !
Antw: Op weg ....via Mega pech !
Hoi,
Hier is ie dan;m'n eerste uit Hoevenen, gisteren gevonden.
Ik had tot nu toe nog geen stukje meg gevonden en dan ligt deze opeens in m'n zeef!
Joepiemoment
Groeten Gio
@ Hogst,ik zie ook niet echt een verschil na die behandeling in die melk of is dit op de foto's niet zo duidelijk te zien?
[Bewerkt door gigi op 26-04-2009 om 20:21 NL]
Minilodon
Antw: Antw: Op weg ....via Mega pech !
Da's gesproken zeg ik,zéér wijze taal !!!maestro schreef:
Pech?
Ik noem het mazzel! Elke punt, halve meg of die paar (bijna) complete meg's die ik gevonden heb zijn mooi meegenomen.
Deze tanden hebben ooit allemaal bij een enorm roofdier in zijn mond gezeten. Daarmee heeft dit beest grote prooidieren uit elkaar gescheurd.
Uiteindelijk lazert zo'n tand uit zijn bek, ligt miljoenen jaren in de grond te koekeloeren om uiteindelijk door één van ons gevonden te worden.
Indrukwekkend toch?
Elk stukje meg koester ik.
Groet Maestro
groetjes
Eddy

Edje
Antw: Antw: Antw: Op weg ....via Mega pech !
Gerrit-Jan schreef:hovaderm schreef:
Zo, de slimme lezers hadden het natuurlijk gelijk aldoor: de vorige fotoos waren van voor het ezellinnenmelkbad en deze zijn dan erna genomen.
Wat een verschil, he.
Gr Hogst.
Ik volg je niet??? Zie overigens geen verschil.
Wat bedoel je precies?
Hoi Gerrit-Jan,
De eerste serie foto's waren ge-upload
vanuit een onbewerkte Picasa situatie.
Nadat ik dat geconstateerd had, heb ik wat gekropt en verscherpt.
Om het geheel een wat educatief karakter te geven heb ik gerefereerd aan de ezellinnenmelk, waar Cleopatra in baadde om haar toch al niet geringe schoonheid,nog eens extra te accentueren.
Of die ezellinnenmelk echt helpt,daar heb je inmiddels zelf het antwoord opgegeven.
quote: "zie overigens het verschil niet".
Raadsel opgelost,hoop ik!
gr en tot ziens Hogst
Dag Forumleden,
Bij het doorzoeken van een van de stukkenbakken (zoals we allemaal wel zullen hebben) moest ik ineens aan dit topic van Hogst denken.
Gek he?

Groeten, Jan
wie zoekt zal vinden
Antw: Antw: Op weg ....via Mega pech !
arendsoog schreef:
Dag Forumleden,
Bij het doorzoeken van een van de stukkenbakken (zoals we allemaal wel zullen hebben) moest ik ineens aan dit topic van Hogst denken.
Gek he?
Groeten, Jan
He Jan,
misschien moeten we eens met zijn allen de megapech tanden samenleggen.Wellicht kunnen we er enkele vervolledigen!

Wally
[Bewerkt door Wally op 21-05-2009 om 13:22 NL]
Kijk mannen, dat bedoel ik nou.
Als we al onze megapechers 3 dimensionaal inscannen, dan moeten er vast wel een aantal stukken tot grotere stukken en wie weet tot hele exemplaren aan elkaar te freubelen zijn.
Als de "Grote Manitou" de knoop doorhakt en bepaalt dat de het voor mij tijd wordt om de de mij resterende tijd op dees aardkloot door te brengen in 'Shady Pines' dan verheug ik mij reeds op het puzzle werk dat jullie met een zekere regelmaat zullen aandragen.
Vrolijke gerio groeten van Hogst
Als we al onze megapechers 3 dimensionaal inscannen, dan moeten er vast wel een aantal stukken tot grotere stukken en wie weet tot hele exemplaren aan elkaar te freubelen zijn.
Als de "Grote Manitou" de knoop doorhakt en bepaalt dat de het voor mij tijd wordt om de de mij resterende tijd op dees aardkloot door te brengen in 'Shady Pines' dan verheug ik mij reeds op het puzzle werk dat jullie met een zekere regelmaat zullen aandragen.
Vrolijke gerio groeten van Hogst
Nou,, ik heb vrijdag ook megepech gehad.
Waarschijnlijk altijd met megs, maarja!
Deze is haast compleet, maar het glazuur is eraf.
Jammer maar zolang ik graaf/zoek zal er ooit wel een hele bovenkomen.
Goeten John.
SeeYou!
Antw: Op weg ....via Mega pech ! lucky day!!!!

Eindelijk! Na het mini exemplaar van zo'n 2 maanden terug schepte ik laatst dit grote exemplaar uit een net ingestorte en overgenomen put.
De vorige eigenaar gaf er de brui aan na de zoveelste instorting. Ook Torben vond nog een leuk klein megje met wortelschade.
Voor ons was het een super dag!

Josine
- Everhardus
Hoi Josine, wat een prachtige Meg.
Dat zou mijn dag ook wel goed maken hoor...
Jullie hebben wel geluk hé jij en Torben.
Groetjes...
Ilse
Dat zou mijn dag ook wel goed maken hoor...
Jullie hebben wel geluk hé jij en Torben.
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!