Wie zou mij vanaf een station in de buurt van Hoevenen een dagje mee willen nemen?

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Gesloten
Stan
Been thanked: 1 time
Wie zou mij vanaf een station in de buurt van Hoevenen een dagje mee willen nemen?

Bericht door Stan » 07 jun 2009, 11:52

Beste Hoevenengangers,

Ik zou graag een keer in Hoevenen willen komen zoeken, maar beschik nog niet over eigen vervoer. Ik heb net de laatste hand gelegd aan mijn eigen zeef en zou hem graag willen testen. Wie o wie zou mij vanaf een station in de buurt van Hoevenen (Antwerpen?)een dag willen meenemen?

De dag maakt niet erg veel uit want ik heb voorlopig toch vrij. Het enige is dat ik wel een hele dag wil en niet kom voor enkele uurtjes.

Gr. Stan

[Bewerkt door Stan op 07-06-2009 om 10:52 NL]

mirre2be
Antw: Wie zou mij vanaf een station in de buurt van Hoevenen een dagje mee willen nemen?

Bericht door mirre2be » 07 jun 2009, 15:49

waar ergens woon je

grtn arien

Stan
Antw: Wie zou mij vanaf een station in de buurt van Hoevenen een dagje mee willen nemen?

Bericht door Stan » 07 jun 2009, 16:04

Middelburg, Zeeland (NL)

Smaug
Community Manager
Has thanked: 225 times
Been thanked: 109 times

Bericht door Smaug » 07 jun 2009, 20:14

Middelburg...

Dat ligt verdacht dicht bij Koudekerke en aangezien ik toch van plan was om komende weken eens een keer doordeweeks te gaan kan ik je misschien wel meenemen.

Groeten,

Richard

My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!

rickiee

Bericht door rickiee » 07 jun 2009, 23:21

met mij zou je ook mee kunnen
ik woon in halsteren dicht bij bergen op zoom dus als je keer mee wilt mail me maar

Stan

Bericht door Stan » 08 jun 2009, 11:06

Bedankt voor al het aanbod. Ik had niet verwacht dat er ook Hoevenengangers waren die zo dicht bij wonen. Dat maakt het echter wel een stuk makkelijker! Ik mail jullie even.

Gr. Stan

Gesloten