Tanden Hoevenen, controle gevraagd...
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Tanden Hoevenen, controle gevraagd...
"Off topic"
Nu we toch al bezig zijn. Deze is ook wel handig http://users.skynet.be/somniosus/ (van Somniosus)
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 20-06-2009 om 21:18 NL]
Nu we toch al bezig zijn. Deze is ook wel handig http://users.skynet.be/somniosus/ (van Somniosus)
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 20-06-2009 om 21:18 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Hallo,
Hier nog een echte Parotodus benedeni - jammer natuurlijk van die ene worteltak, maar naar Hoevense begrippen geen verkeerde; zeker niet voor zo'n relatief fors exemplaar. Ik kom ze nauwelijks tegen (zeker niet heel), maar deze lag vandaag in het zeefje te pronken. Ben er erg content mee kortom.
Groeten, Jan
wie zoekt zal vinden
- sharkteethrene
Ola Jan,
Vandaag was ik er ook...
Volgende maal maar eens persoonlijk kennismaken.
Groetjes,
Rene.
Vandaag was ik er ook...
Volgende maal maar eens persoonlijk kennismaken.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Dag Rene,
Moeten we zeker doen; ik zat op de noordelijke heuvel - geen enorme hoeveelheden tanden daar, maar wel wat meer 'speciaal' materiaal (tenminste: dat idee heb ik op het moment. Als ik echter de tanden van 'noord' en 'zuid' eens de revue laat passeren, lijkt het toch een beetje lood om oud ijzer waar je zit.) Het voordeel van de noordzijde is wel dat de boel door allerlei graafwerk van de profs door de week relatief makkelijk te bereiken is en dat werkt wel zo prettig vind ik. Maar zo'n vier uur kunnen zoeken vandaag, maar toch nog wel een 20 tandjes die gewoon de moeite waard zijn - als ik alle splinters en punten meetel, kom ik daar toch wel aan een - grof geschat - 200 tanden en tandfragmenten in zo'n middagje; er zit dan altijd wel wat tussen wat het meenemen waard is natuurlijk. Ik zal je wel eens mailen wanneer ik die kant weer opga ('t is voor ons maar een stief half uurtje trucken), dus de volgende keer kom ik je zeker eens opzoeken.
Groeten, Jan
Moeten we zeker doen; ik zat op de noordelijke heuvel - geen enorme hoeveelheden tanden daar, maar wel wat meer 'speciaal' materiaal (tenminste: dat idee heb ik op het moment. Als ik echter de tanden van 'noord' en 'zuid' eens de revue laat passeren, lijkt het toch een beetje lood om oud ijzer waar je zit.) Het voordeel van de noordzijde is wel dat de boel door allerlei graafwerk van de profs door de week relatief makkelijk te bereiken is en dat werkt wel zo prettig vind ik. Maar zo'n vier uur kunnen zoeken vandaag, maar toch nog wel een 20 tandjes die gewoon de moeite waard zijn - als ik alle splinters en punten meetel, kom ik daar toch wel aan een - grof geschat - 200 tanden en tandfragmenten in zo'n middagje; er zit dan altijd wel wat tussen wat het meenemen waard is natuurlijk. Ik zal je wel eens mailen wanneer ik die kant weer opga ('t is voor ons maar een stief half uurtje trucken), dus de volgende keer kom ik je zeker eens opzoeken.
Groeten, Jan
wie zoekt zal vinden
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Tanden Hoevenen, controle gevraagd...
Dinsdag ben ik er waarschijnlijk ook.gverwey schreef:
Maar goed maandag of dinsdag gaan we weer verder zoeken![]()
Groeten,
Gerard
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Jammer, naar alle waarschijnlijkheid ga ik morgen al (dinsdag wat dingen met het vriendinnetje doen) en dan denk ik vrijdag ook. Daarna is mn vakantie voorbij 
Groeten,
Gerard

Groeten,
Gerard
- binbinneke
- Contacteer:
Antw: Antw: Tanden Hoevenen, controle gevraagd...
Potato, potatosharkteethrene schreef:
... Sorry Robin,
Het betreft een UA3,lol ...

Ik wist wel dat 't ergens de 3de van was, haha.
gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/