Haaientanden uit marokko in bulk
- DragonSearcher
Antw: Haaientanden uit marokko in bulk
Ik zou er ook wel langs willen gaan, maar heb geen auto en geen rijbewijs, dus dat is voor mij helaas niet echt te doen (en ik moet best wel uit het noorden des lands komen). Gerard, als je het gaat halen, zou je die van mij dan ook kunnen halen en dan naar mij kunnen opsturen? Dat zou ik erg op prijs stellen
Gr Jerry

Gr Jerry
... Eternity awaits ...
- Everhardus
Hallo,
Even een link om wat onrust weg te nemen : http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 6188#57312
Destijds duurde het allemaal ook even. Ik ken Dries niet echt goed maar heb begrepen dat hij het regelmatig abnormaal druk heeft en alles uiteindelijk goed komt. Ik zou derhalve gewoon lekker afwachten....
Gr,Marcel
Even een link om wat onrust weg te nemen : http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 6188#57312
Destijds duurde het allemaal ook even. Ik ken Dries niet echt goed maar heb begrepen dat hij het regelmatig abnormaal druk heeft en alles uiteindelijk goed komt. Ik zou derhalve gewoon lekker afwachten....
Gr,Marcel
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Tja,
en hij zit ook nog eens druk in de verhuizing en verbouwing.
Mss wordt het straks tanden uitdelen tijdens de housewarming party
(hint, hint). Weet dat ze een grote achtertuin bij de nieuwe woning gekregen hebben. Dan kom ik ook zeker even buurten.
Groet
en hij zit ook nog eens druk in de verhuizing en verbouwing.
Mss wordt het straks tanden uitdelen tijdens de housewarming party

Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Hallo Allemaal,
Vorige week vrijdag heb ik Dries hierover gebelt.
Hij was met een verhuizing bezig en had de tanden achter in 'n container opgeslagen.
Hij zou ze deze week opsturen.
Omdat mijn komputer kapot is en ik vandaag tijdelijk 'n lap-top heb gekregen kan ik nu pas hier reageren.
Groeten Hans.
Vorige week vrijdag heb ik Dries hierover gebelt.
Hij was met een verhuizing bezig en had de tanden achter in 'n container opgeslagen.
Hij zou ze deze week opsturen.
Omdat mijn komputer kapot is en ik vandaag tijdelijk 'n lap-top heb gekregen kan ik nu pas hier reageren.
Groeten Hans.
Hans
Hoi mensen,
fijn even wat te horen, ik had juist het tel. nr. van Dries opgezocht om hem vandaag te bellen. Na deze berichtjes wacht ik hiermee maar even en hou mijn nieuwsgierigheid nog even in toom.
groet Kees
fijn even wat te horen, ik had juist het tel. nr. van Dries opgezocht om hem vandaag te bellen. Na deze berichtjes wacht ik hiermee maar even en hou mijn nieuwsgierigheid nog even in toom.
groet Kees
fossiel:
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Hallo Allemaal,
Ik heb Dries net telefonisch gesproken en hij geeft aan dat alles gisteren een deel en eergisteren een deel verstuurd is.
M.a.w. iedereen moet het binnenkort dus binnen hebben.
Dit goede nieuws wilde ik even met jullie delen.
Groeten,
Gerard
Ik heb Dries net telefonisch gesproken en hij geeft aan dat alles gisteren een deel en eergisteren een deel verstuurd is.
M.a.w. iedereen moet het binnenkort dus binnen hebben.
Dit goede nieuws wilde ik even met jullie delen.
Groeten,
Gerard
- agaathunter
Hoi Gerard,
Dat is goed nieuws.
Bedankt voor de genomen moeite!
Groetjes: Ed
Dat is goed nieuws.
Bedankt voor de genomen moeite!
Groetjes: Ed
geduld is een goede zaak
- DragonSearcher
Inderdaad bedankt voor de moeite. Goed om te horen dat het onderweg is
Ik snap die drukte van Dries wel, ik zit er zelf middenin ivm verhuizing en verbouwing...suc6 ermee

Ik snap die drukte van Dries wel, ik zit er zelf middenin ivm verhuizing en verbouwing...suc6 ermee

... Eternity awaits ...
...en wat het verschrikkelijkste is: ze waren de dag dat alle betalingen binnen waren, al gewogen en ingepakt!
Enfin, heb ze bij philippe aan huis geleverd, stijn is ze komen ophalen, rest verstuurd en iedereen zal ze wel ten laatste maandag of dinsdag in de bus hebben ..
mijn grote prob naast het heen en weer van de verhuis was dat ik maar 1 dag heb tijdens de week om naar de post te gaan: woensdag - en dat kan wel eens verkeerd lopen.
Om jullie geduld tegemoet te komen heb ik ieder pakje weer open gedaan en een extraatje bijgestopt
dank en toch wel een gemeend excuusje voor het wachten!
dries
Enfin, heb ze bij philippe aan huis geleverd, stijn is ze komen ophalen, rest verstuurd en iedereen zal ze wel ten laatste maandag of dinsdag in de bus hebben ..

mijn grote prob naast het heen en weer van de verhuis was dat ik maar 1 dag heb tijdens de week om naar de post te gaan: woensdag - en dat kan wel eens verkeerd lopen.
Om jullie geduld tegemoet te komen heb ik ieder pakje weer open gedaan en een extraatje bijgestopt

dank en toch wel een gemeend excuusje voor het wachten!
dries
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
laten jullie iets weten bij ontvangst?
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures