Sad story ...
- binbinneke
- Contacteer:
Sad story ...
Hoi iedereen,
vandaag was ik in het zonnige Antwerpen. Het was mooi weer, en was leuk zoeken al was de laag niet altijd even, euhm, "praktisch" ...
Na een tijdje zoeken rammel ik voor de zoveelste keer door de zeef en zie ik daar iets glimmen! Een pérfecte, blauw-glanzende Megachasma stak daar in m'n zeef. Ik probeer dat klein ding er -enthousiast als ik was- uit te prutsen en het valt door de zeef.
Ik ben nog rustig en kijk onder de zeef, en wat zie ik? Niets. Hij was verdwenen.
Ik heb dan maar al het omliggende zand meegenomen en dat ga ik straks uitzoeken.
Ik ben zelf reuze benieuwd of die er nog in gaat zitten, zoniet, maak ik mezelf maar wijs dat ik er 'later nog wel mee zal kunnen lachen' ...
Ik houd jullie updated!
gr. robin
p.s. Josine, nogmaals bedankt voor de hulp.
p.p.s. Heb er als troost toch nog twee complete Somniosus'en uit kunnen halen.
[Bewerkt door binbinneke op 15-07-2009 om 17:59 NL]
vandaag was ik in het zonnige Antwerpen. Het was mooi weer, en was leuk zoeken al was de laag niet altijd even, euhm, "praktisch" ...
Na een tijdje zoeken rammel ik voor de zoveelste keer door de zeef en zie ik daar iets glimmen! Een pérfecte, blauw-glanzende Megachasma stak daar in m'n zeef. Ik probeer dat klein ding er -enthousiast als ik was- uit te prutsen en het valt door de zeef.
Ik ben nog rustig en kijk onder de zeef, en wat zie ik? Niets. Hij was verdwenen.
Ik heb dan maar al het omliggende zand meegenomen en dat ga ik straks uitzoeken.
Ik ben zelf reuze benieuwd of die er nog in gaat zitten, zoniet, maak ik mezelf maar wijs dat ik er 'later nog wel mee zal kunnen lachen' ...
Ik houd jullie updated!
gr. robin
p.s. Josine, nogmaals bedankt voor de hulp.
p.p.s. Heb er als troost toch nog twee complete Somniosus'en uit kunnen halen.
[Bewerkt door binbinneke op 15-07-2009 om 17:59 NL]
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
Antw: Sad story ...
Hoi Robin,, inderdaad een sad story, amai, maar die 2 somniosus maken de dag wel goed denk ik zo.
Een tip: als je zo iets zie liggen in je zeef, je hand eronder houden waar ie zit en dan pas eruit halen.
Groeten John.
[Bewerkt door Johwi op 15-07-2009 om 18:46 NL]
Een tip: als je zo iets zie liggen in je zeef, je hand eronder houden waar ie zit en dan pas eruit halen.
Groeten John.
[Bewerkt door Johwi op 15-07-2009 om 18:46 NL]
SeeYou!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hey robin,
ik hoop voor je dat die nog in het gruis zit en dan ben ik benieuwd naar de foto!
Groet
ik hoop voor je dat die nog in het gruis zit en dan ben ik benieuwd naar de foto!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- binbinneke
- Contacteer:
Antw: Antw: Sad story ...
Ja, doe ik normaal. Heel vreemd dat ik er niet aan gedacht heb.Johwi schreef:
... Een tip: als je zo iets zie liggen in je zeef, je hand eronder houden waar ie zit en dan pas eruit halen ...
- sharkteethrene
Ola Robin,
Had het verhaal al gehoord (nieuws gaat snel,haha)
Ik hoop dat je er later ook nog om kunt lachen,en dat je hem uit je meegenomen residu haalt.
Het is trouwens niet verwonderlijk dat je je hand er deze keer niet onder gehouden hebt,zoals je normaal wel zou doen.
Het vinden van iets speciaals doet een knopje omdraaien.
Ik heb zelf ook al twee van deze momenten meegemaakt,en me zelfs bezeerd tijdens een van deze acties.
Groetjes,
Rene.
Had het verhaal al gehoord (nieuws gaat snel,haha)
Ik hoop dat je er later ook nog om kunt lachen,en dat je hem uit je meegenomen residu haalt.
Het is trouwens niet verwonderlijk dat je je hand er deze keer niet onder gehouden hebt,zoals je normaal wel zou doen.
Ik heb zelf ook al twee van deze momenten meegemaakt,en me zelfs bezeerd tijdens een van deze acties.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Dit verhaal is denk ik herkenbaar bij iedereen, het is mij ook eens overkomen met een fraaie squatina in Mill.
Hopelijk vind je hem nog terug in het residu.
Groet Ferry
Hopelijk vind je hem nog terug in het residu.
Groet Ferry
Verzamelaar van fossiele haaientanden van wereldwijde locaties,voornamelijk Plioceen t/m Eoceen.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
- binbinneke
- Contacteer:
Klopt.sharkteethrene schreef:
... Het vinden van iets speciaals doet een knopje omdraaien ...
Ik heb er nog nooit één van deze kwaliteit gezien; echt blauw glanzend.
Maar alé joh, een een geval waarbij je je bezeerd hebt? Dat moet je me dan toch maar eens vertellen.
gr. robin
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Dat is zo enorm waar. Nagel op de kop.sharkteethrene schreef:
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Dat is wel erg kut natuurlijk..
De laatste keer Mill bij mij viel er doodleuk een mooie blauwe esheri door mijn zeeg heen... Hey! Een mooi :O plons...
#@!#!#%%
De laatste keer Mill bij mij viel er doodleuk een mooie blauwe esheri door mijn zeeg heen... Hey! Een mooi :O plons...
#@!#!#%%

'Just Pick It!'
Dat is wel erg kloten.
Maar er wordt blijkbaar nog steeds gezocht in H.
De laatste tijd zie ik hier namelijk niet echt veel berichten meer over.
Zelf willen we volgende week zaterdag (25 juli) weer.
Gr.
Rolf
Maar er wordt blijkbaar nog steeds gezocht in H.
De laatste tijd zie ik hier namelijk niet echt veel berichten meer over.
Zelf willen we volgende week zaterdag (25 juli) weer.
Gr.
Rolf
't geet zo als 't geet!