weekend Hannover in de bouwvak
Antw: weekend Hannover in de bouwvak
Ik heb een 3 persoonstent mocht er nog behoefte zijn aan een slaapplek. Ik neem hem gewoon voor de zekerheid mee en anders is het natuurlijk gewoon lekker ruim liggen
.
Heb er wel zin in! Teutonia is erg mooi zoeken en heb er ook al 2 erg mooie vondsten gedaan. Die overigens nu bij Spongebob in de verzameling zitten haha
. Mijn mistedrang is iedere keer weer groter...

Heb er wel zin in! Teutonia is erg mooi zoeken en heb er ook al 2 erg mooie vondsten gedaan. Die overigens nu bij Spongebob in de verzameling zitten haha

'Just Pick It!'
Net een tentje en een slaapzak aangeschaft.Mijn spullen liggen in de vouwwagen waar ik niet bij kan komen(staat in de stalling) dus moest wel even wat nieuws aanschaffen.Heb ook superzin in Teutonia.Was super zoeken vorige x.Ik hoop vandaag bericht te krijgen van Hainhoalz/Resse.Anders bel ik van de week wel even 
[Bewerkt door Erik-B op 16-07-2009 om 08:43 NL]

[Bewerkt door Erik-B op 16-07-2009 om 08:43 NL]
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Top erik en Colin,
als mijn knie het toelaat ben ik met Dinkie van de partij. Hoe we het verdelen qua tenten zien we ter plekke wel.
Groet
als mijn knie het toelaat ben ik met Dinkie van de partij. Hoe we het verdelen qua tenten zien we ter plekke wel.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: weekend Hannover in de bouwvak
Colin schreef:
Ik heb een 3 persoonstent mocht er nog behoefte zijn aan een slaapplek...
met drie mannen in een tent

T'is even afwachten of Dominic verlof krijgt van de Generaal en mijn knie meespeelt (of juist niet

Ik heb er, als alles meezit, in ieder geval wel zin in.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Ik heb er ook superveel zin in.Net nog even op Steinkern.De gekeken naar vondsten van Misburg.Heb helemaal heimwee.Kunnen ze me niet voor een week opsluiten daar? LoL 
[Bewerkt door Erik-B op 19-07-2009 om 22:08 NL]

[Bewerkt door Erik-B op 19-07-2009 om 22:08 NL]
Antw: Antw: weekend Hannover in de bouwvak
Nee helaas nog niet. Ik ga het vandeweek nog evne proberen. Ik ben echter zelf ook vrij druk met van alles en nog wat, dus ik zal niet altijd even snel reageren op het forum.Erik-B schreef:
Nog niks van Tom gehoord Colin?
MAar dat was al wel duidelijk geloof ik

Ik heb er in ieder geval hartstikke veel zin in heren!
'Just Pick It!'
Ik heb vandaag toch een pop-up tent erbij gekocht.Mocht Dominic meegaan mag hij die andere tent lenen 

Volgens mij krijgen we zo een reactie van iemand die ook meegaat. En om de kriebeltjes een beetje omhoog te werken heb ik vandaag nog even een leuke coeloptychium geprepareerd! Ik moet zeggen dat ik er alweer aardig zin in heb.
Dit exemplaar zat vanmiddag nog volledig ingekapseld in moedergesteente. Een paar uurtjes preppen en dit is het resultaat. Vergeef me mijn perpareerkunsten, deze zijn nog niet erg geweldig

'Just Pick It!'