Nep dino-eieren
Antw: Nep dino-eieren

Dit is overigens een oviraptor ei uit mijn verzaneling. Ook deze is echt echt.....
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Moet je eens kijken!!! 510 dollar hebben die neppers opgebracht. Hoe is het toch mogelijk, duidelijker nep bestaat er bijna niet! 510 $$$$$Maarten schreef:
Tsja, de ene nepper is de andere niet. Ik dacht dat dit wel de topper was in de nep fossiele eieren.....echter, er bieden diverse mensen op tegen hoge prijzen. Ongelooflijk, het nep spat er af!! Matrix metselen. beetje met de restanten van je kippeneieren rommelen, beetje zand er op: Kassa!! Sommige mensen willen genept worden....
Kijk en huiver:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 30997&rd=1
[Bewerkt door Maarten op 10-06-2005 om 16:34 NL]
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Je zou bijna zelf beginnen neppen als je dat ziet. 

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Die kerel verkoopt veel - zie lijstje onderaan op eBay.
Damn.
Ziepe
Damn.
Ziepe
The earth has music for those who listen.
- Jan Losser
Het wel of niet vals is niet het enigste waar je op moet letten. Veel fossielen worden uitgevoerd zonder de juiste papieren
Dit is strafbaar, en kan hoge boetes opleveren, Helaas wordt er te weinig gecontroleerd. Belangrijke fossielen moeten in het land van herkomst blijven.
Dit is strafbaar, en kan hoge boetes opleveren, Helaas wordt er te weinig gecontroleerd. Belangrijke fossielen moeten in het land van herkomst blijven.
Zonder verleden geen toekomst
Ik ga naar zuid-frankrijk dit jaar, maar als ik iets bijzonders vind of zelfs iets heeeeel bijzonders neem ik het beslist mee.
zij onze mosa, wij hun andere fossielen
Groeten, Casper

Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: Nep dino-eieren
Helemaal gelijk. Verder: Uit Zuid-Amerika, China en Marokko mogen geen fossielen worden uitgevoerd. Verreweg de meesten van ons hebben fossielen uit die landen, ik ook en heb er totaal geen probleem mee.Casper schreef:
Ik ga naar zuid-frankrijk dit jaar, maar als ik iets bijzonders vind of zelfs iets heeeeel bijzonders neem ik het beslist mee.
Groeten, Casper
Is complexe materie!