Haaientanden uit marokko in bulk
- DragonSearcher
Antw: Haaientanden uit marokko in bulk
Hey Dries,
is prima joh. Dat het lang duurde vond ik niet erg, kan gewoon niet wachten met uitzoeken
Ik zal zeker laten weten wanneer ik het ontvangen heb.
Gr Jerry
is prima joh. Dat het lang duurde vond ik niet erg, kan gewoon niet wachten met uitzoeken

Ik zal zeker laten weten wanneer ik het ontvangen heb.
Gr Jerry
... Eternity awaits ...
- agaathunter
Hoi Dries,
Yes,yes!!!!!
Ze zijn gearriveerd!
Ziet er goed uit.
Bedankt en groetjes: Ed
Yes,yes!!!!!
Ze zijn gearriveerd!
Ziet er goed uit.
Bedankt en groetjes: Ed
geduld is een goede zaak
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:

Ja Ja Ja! Ze zijn er!
Ben er erg blij mee. De inhoud in het bakje op de tweede foto zijn een aantal gesorteerde tanden uit het 'extratje' van Dries.
Bedankt!
Groeten,
Gerard
Hoi Dries,
de tanden zijn binnen, een eerste inspectie zag er al zeer gunstig uit.
bedankt,
groet Kees
de tanden zijn binnen, een eerste inspectie zag er al zeer gunstig uit.
bedankt,
groet Kees
fossiel:
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
Hallo Dries,
Bij mij zijn de tandjes ook binnen.
Bedankt voor het goed verzorgde postpakket.
Ben begonnen met de hele tandjes eruit te zoeken, en ik moet zeggen dat er al enkele fraaie tanden uit zijn gekomen.
Het zal nog wel 'n tijdje duren voordat ik er mee klaar ben.
Ik hoop dat de drukte met verhuizen een beetje voorbij zijn, en ik hoop je 'n keer tegen te komen op de zandvlaktes van Hoevenen of op 'n andere vindplaats.
Groeten Hans.
Bij mij zijn de tandjes ook binnen.
Bedankt voor het goed verzorgde postpakket.
Ben begonnen met de hele tandjes eruit te zoeken, en ik moet zeggen dat er al enkele fraaie tanden uit zijn gekomen.
Het zal nog wel 'n tijdje duren voordat ik er mee klaar ben.
Ik hoop dat de drukte met verhuizen een beetje voorbij zijn, en ik hoop je 'n keer tegen te komen op de zandvlaktes van Hoevenen of op 'n andere vindplaats.
Groeten Hans.
Hans
- DragonSearcher
Hey Dries (en rest),
Yes! Ik heb mijn pakket ook binnen!
Gister een half uurtje wezen sorteren en moet zeggen dat ik al leuke dingen gevonden heb.
Heel erg bedankt!
Gr Jerry
Ps. als er mensen zijn die puur voor de haaientanden gaan, dan heb ik wel interesse in ruilen van botmateriaal en reptieltanden (voor zover die er in te vinden zijn
) tegen haaientanden.
Bij interesse, stuur maar een mailtje
[Bewerkt door DragonSearcher op 22-07-2009 om 09:05 NL]
Yes! Ik heb mijn pakket ook binnen!

Gister een half uurtje wezen sorteren en moet zeggen dat ik al leuke dingen gevonden heb.
Heel erg bedankt!
Gr Jerry
Ps. als er mensen zijn die puur voor de haaientanden gaan, dan heb ik wel interesse in ruilen van botmateriaal en reptieltanden (voor zover die er in te vinden zijn

Bij interesse, stuur maar een mailtje

[Bewerkt door DragonSearcher op 22-07-2009 om 09:05 NL]
... Eternity awaits ...
Hallo Dries,
zoals uit de onderstaande link (van Robin "Binbinneke") blijkt komen er tanden voor in diverse tijdvakken. Is van de tanden uit de bulkpartij bekend uit welk tijdvak ze stammen?
http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... picID=9077
Ik heb inmiddels een flink aantal mooie gave tanden uitgeselecteerd, nu nog de determinatie.
groet Kees
zoals uit de onderstaande link (van Robin "Binbinneke") blijkt komen er tanden voor in diverse tijdvakken. Is van de tanden uit de bulkpartij bekend uit welk tijdvak ze stammen?
http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... picID=9077
Ik heb inmiddels een flink aantal mooie gave tanden uitgeselecteerd, nu nog de determinatie.
groet Kees
fossiel:
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
- DragonSearcher
Hi Kees,
na aanleiding van de hier boven genoemde site, kwam ik juist tot de conclusie dat vrijwel alles uit het Ypresian komt. Af en toe zit er wel een tandje tussen dat uit een ander tijdvlak komt. Dit heb ik overgens bepaald aan de hand van de goed herkenbare tanden, waarover geen twijfel bestaat wat het is. Hieronder vallen ook tanden van vissen en reptielen.
Maar ik moet de officiele determinatie nog gaan doen hoor
Dus wellicht stel ik mijn mening aan het eind van de determinatie wel bij...
Gr Jerry
Ps. Heeft er iemand nog andere documentatie dan de hierboven genoemde site dat we kunnen gebruiken voor de determinatie?
na aanleiding van de hier boven genoemde site, kwam ik juist tot de conclusie dat vrijwel alles uit het Ypresian komt. Af en toe zit er wel een tandje tussen dat uit een ander tijdvlak komt. Dit heb ik overgens bepaald aan de hand van de goed herkenbare tanden, waarover geen twijfel bestaat wat het is. Hieronder vallen ook tanden van vissen en reptielen.
Maar ik moet de officiele determinatie nog gaan doen hoor

Gr Jerry
Ps. Heeft er iemand nog andere documentatie dan de hierboven genoemde site dat we kunnen gebruiken voor de determinatie?
... Eternity awaits ...