weekend Hannover geslaagd!
weekend Hannover geslaagd!
We zijn weer thuis.En het is een geweldig weekend geweest
.Naast Rheine Breckweg en Resse, zijn we 2 x naar Misburg geweest.Vooral Misburg heeft veel opgeleverd.Supermooie sponzen,zee-egels(ook regulaire),slakken en zelfs 2 haaientanden.Waarvan die van mij wel de kroon steelt LoL
.Verslag met foto,s van het weekend volgt nog
[Bewerkt door Erik-B op 27-07-2009 om 14:24 NL]

[Bewerkt door Erik-B op 27-07-2009 om 14:24 NL]
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: weekend Hannover geslaagd!
Hoi Erik,
ik ben erg benieuwd naar de foto's, vooral van de reguliere zee egels en de haaientand(en) en het verslag natuurlijk.
Groet
ik ben erg benieuwd naar de foto's, vooral van de reguliere zee egels en de haaientand(en) en het verslag natuurlijk.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Nou vooruit een klein voorproefje.Kan niet wachten om hem te laten zien ;)Ik denk zelf aan Hexanchus Microdon
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Antw: weekend Hannover geslaagd!
Wow, die is wel erg mooi! Gefeliciteerd zeg!Erik-B schreef:
Nou vooruit een klein voorproefje.Kan niet wachten om hem te laten zien ;)Ik denk zelf aan Hexanchus Microdon
Groeten,
Gerard
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Woooooooooooooow!!!!!!!!!!!
Geweldig mooi tandje. Daar kan mijn eerdere vondst niet tegenop.
Tjemig, toch wel een beetje spijt dat ik de hoofd- en keelpijn niet heb getrotseerd.
Dat beloofd nog wat, als dit slechts het "voorproefje" is.
Mocht je hem ooit willen ruilen voor een mooie ammoniet
......
Groet
Ps: ik ken ook iemand die je er een jarenlang abonnement op Echinocoryssen uit Denemarken voor geeft L:DL
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 27-07-2009 om 19:08 NL]
Tjemig, toch wel een beetje spijt dat ik de hoofd- en keelpijn niet heb getrotseerd.
Mocht je hem ooit willen ruilen voor een mooie ammoniet

Groet
Ps: ik ken ook iemand die je er een jarenlang abonnement op Echinocoryssen uit Denemarken voor geeft L:DL
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- agaathunter
Hoi Erik,
Zeer mooi!
Koester hem!
Groetjes: Ed
Zeer mooi!
Koester hem!
Groetjes: Ed
geduld is een goede zaak
Ik ga deze week aan de slag met het verhaaltje! Die post ik dan ook zo snel mogelijk met foto's van Erik's, Tom's en mijn vondsten! Het was echt een geweldig mooi weekend met erg leuke vondsten.
Ben al bezig met het prepwerk op de ammonietgeode uit Resse!

'Just Pick It!'
Dank je wel.Vond die van jou ook super hoor.Die van mij gaat straks mooi in mijn vitrine.Kijk, als Martijn die zee-egel uit Rheine nog wil ruilen LoL,nee doe toch maar nietGerrit-Jan schreef:
Woooooooooooooow!!!!!!!!!!!
Mocht je hem ooit willen ruilen voor een mooie ammoniet......
Groet

[Bewerkt door Erik-B op 27-07-2009 om 21:42 NL]
Wat had je daar een geluk mee Colin.Die amulet heeft je zeker geluk gebrachtColin schreef:
Ik ga deze week aan de slag met het verhaaltje! Die post ik dan ook zo snel mogelijk met foto's van Erik's, Tom's en mijn vondsten! Het was echt een geweldig mooi weekend met erg leuke vondsten.

hey erik
Mooi tandje daar moet je zuinig op zijn staat ook al lang op mijn verlang lijstje.
Heb ook wel wat spijt dat ik en gerrit-jan niet mee zijn kunnen gaan maarja een volgende keer he.
Ben wel benieuwd naar het verslag en de verdere vondsten van colin en tom ook nog.
grtz dinkie
ps: die van jou ook he erik
Mooi tandje daar moet je zuinig op zijn staat ook al lang op mijn verlang lijstje.
Heb ook wel wat spijt dat ik en gerrit-jan niet mee zijn kunnen gaan maarja een volgende keer he.
Ben wel benieuwd naar het verslag en de verdere vondsten van colin en tom ook nog.
grtz dinkie
ps: die van jou ook he erik
ALS IK ZOEK VIND IK MEESTAL IETS