ruil tegen pintjes
- sharkteethrene
Antw: ruil tegen pintjes
Ola,
Bedankt voor de leuke en smaakvolle reacties.Inmiddels zijn er al leuke dealtjes gemaakt.
Groetjes,
Rene.
Bedankt voor de leuke en smaakvolle reacties.Inmiddels zijn er al leuke dealtjes gemaakt.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- Frisian-old-age
Antw: Antw: Antw: Antw: ruil tegen pintjes
Moah ,dat valt nog te bezien na het proeven van dit biertje van 7.5% uit Friesland.Mmmm ik denk dat Rene liever zaken zou doen met een Belg? Westmalle, Orval, Chimay daarmee zou je hem plezier doen...niet met prutsbier uit Nederland

http://www.usheitbier.nl/Assortiment/elfstedenbier/
[Bewerkt door Frisian-old-age op 28-07-2009 om 19:23 NL]
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: ruil tegen pintjes
Ja dat ziet er nog te doen uit, moet ik eens proeven...Rene??frisian-old-age schreef:Moah ,dat valt nog te bezien na het proeven van dit biertje van 7.5% uit Friesland.Mmmm ik denk dat Rene liever zaken zou doen met een Belg? Westmalle, Orval, Chimay daarmee zou je hem plezier doen...niet met prutsbier uit Nederland
- Frisian-old-age
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: ruil tegen pintjes
als ik nog een keer kan zoeken met René te H., zal ik proberen een fleske ook voor jou mee te nemen.somniosus schreef:Ja dat ziet er nog te doen uit, moet ik eens proeven...Rene??frisian-old-age schreef:Moah ,dat valt nog te bezien na het proeven van dit biertje van 7.5% uit Friesland.Mmmm ik denk dat Rene liever zaken zou doen met een Belg? Westmalle, Orval, Chimay daarmee zou je hem plezier doen...niet met prutsbier uit Nederland

- sharkteethrene
Antw: ruil tegen pintjes
Ola Age en Pieter,
Dit vraagstuk vraagt natuurlijk om een goede en juiste determinatie,lol.
Vooralsnog ziet het er zeer verlijdelijk uit en moeten we hier dus snel eens mee aan de gang gaan.
Groetjes,
Rene.
Vooralsnog ziet het er zeer verlijdelijk uit en moeten we hier dus snel eens mee aan de gang gaan.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
- Frisian-old-age
Antw: Antw: ruil tegen pintjes
sharkteethrene schreef:
Ola Age en Pieter,
Groetjes,
Rene.
ff voor jullie great american fossil search journey?