Eindelijk de waarheid!

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Antw: Antw: Eindelijk de waarheid!

Bericht door Maarten » 25 jun 2005, 01:51

Smaug schreef:
http://www.illinoisretail.com/humor/fos ... imals.html


Let vooral op het woordje HUMOR in deze link.
Tuurlijk is dit een grap, echter er zijn hele volkstammen die geloven dat de dino\'s 5000 jaar gelden zijn verdronken tijdens de zondvloed....


God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

 
davinci
Berichten: 481
Lid geworden op: 16 jul 2004, 09:58
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Eindelijk de waarheid!

Bericht door davinci » 25 jun 2005, 11:54

Casper schreef:
davinci schreef:
Hey Maarten,
Deze mensen houden gewoon van simpel zijn.
Alles op 6000 jaar geleden en die tv ook,
ze hebben nog humor ook.
Jammer dat de rest niet is ontwikkelt in hun hoofd.
We leven toch maar op een wonderbaarlijke planeet dat dit gewoon bestaansrecht heeft.
Bij ons kan alles,...maar over sommige dingen moet je geen grapjes maken, lijkt mij meer hoor.
rare mensen.
gr dv
eeh davinci, was jij niet zo fel voor de vrijheid van meningsuiting in een andere discussie een tijd geleden over Theo van Gogh? valt dit daar niet onder dan?

Groeten, Casper
Kijk zoals je weet cas ben ik een grappige man he,
MAAR over een ding maak je geen grapjes weet je en dat zijn fossielen.
Van de fossielen blijf je gewoon af hoor je.

Nee ff zere neus nou,
Zoals ik al zei ,wij leven op een wonderbaarlijke planeet dat dit allemaal mogelijk is daarmee bedoel ik dat je ZE maar moet zien als een kronkel van de natuur.Zo is iedereen een beetje anders dan de andere he.En zo krijgen WIJ toch het laatste woord want ZIJ zijn dus ook onderdeel van ons grote evolutieproces,of ze willen of niet.

had je trouwens in de krant gelezen van die man met dat ijzeren kruis...
hij werd getroffen door de bliksem.
dikke pech maar vragen om ellende natuurlijk.
IK had hem rubber handschoenen geadviseerd maar ja naar mij word toch niet geluisterd.
gr dv


i just looove fossils

Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Antw: Antw: Antw: Antw: Eindelijk de waarheid!

Bericht door Maarten » 25 jun 2005, 12:08

davinci schreef:
Casper schreef:
davinci schreef:
Hey Maarten,
Deze mensen houden gewoon van simpel zijn.
Alles op 6000 jaar geleden en die tv ook,
ze hebben nog humor ook.
Jammer dat de rest niet is ontwikkelt in hun hoofd.
We leven toch maar op een wonderbaarlijke planeet dat dit gewoon bestaansrecht heeft.
Bij ons kan alles,...maar over sommige dingen moet je geen grapjes maken, lijkt mij meer hoor.
rare mensen.
gr dv
eeh davinci, was jij niet zo fel voor de vrijheid van meningsuiting in een andere discussie een tijd geleden over Theo van Gogh? valt dit daar niet onder dan?

Groeten, Casper
Kijk zoals je weet cas ben ik een grappige man he,
MAAR over een ding maak je geen grapjes weet je en dat zijn fossielen.
Van de fossielen blijf je gewoon af hoor je.

Nee ff zere neus nou,
Zoals ik al zei ,wij leven op een wonderbaarlijke planeet dat dit allemaal mogelijk is daarmee bedoel ik dat je ZE maar moet zien als een kronkel van de natuur.Zo is iedereen een beetje anders dan de andere he.En zo krijgen WIJ toch het laatste woord want ZIJ zijn dus ook onderdeel van ons grote evolutieproces,of ze willen of niet.

had je trouwens in de krant gelezen van die man met dat ijzeren kruis...
hij werd getroffen door de bliksem.
dikke pech maar vragen om ellende natuurlijk.
IK had hem rubber handschoenen geadviseerd maar ja naar mij word toch niet geluisterd.
gr dv
Ik had hem geadviseerd een (rubberen) condoom te gebruiken, dat mocht niet van de kerk, je ziet het resultaat! Eigen schuld....


God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

davinci
Berichten: 481
Lid geworden op: 16 jul 2004, 09:58
Contacteer:
Antw: Eindelijk de waarheid!

Bericht door davinci » 25 jun 2005, 12:37

Ja lache maarten ,maar dan wel over ze hoofd he?
Ik zou wel aan hem willen vragen hoe dat nou echt voelt zo god in je te hebben.
gr dv


i just looove fossils

Texas fossils
Berichten: 106
Lid geworden op: 22 jun 2005, 21:07
Antw: Eindelijk de waarheid!

Bericht door Texas fossils » 25 jun 2005, 17:19

Denk eerder dat het iets religieus is.
Er zijn in Amerika wel meerdere fossielenverzamelaars die tevens erg gelovig zijn en hun hobby dan camoufleren met het beweren dat de oudste fossielen niet meer dan 10000 jaar zijn.

Tja, ieder z\'n eigen opvatting.


Texasfossils

davinci
Berichten: 481
Lid geworden op: 16 jul 2004, 09:58
Contacteer:
Antw: Eindelijk de waarheid!

Bericht door davinci » 25 jun 2005, 22:21

Rare jongens die Amerikanen,
Alles sterft daar uit man,
dinos,sabeltandtijgers,indianen,homos ..sh*tman,
zelfs de kamelen hielden het daar niet uit
en die zijn wel wat gewent zoals je weet.

En iedere fossielen verzamelaar die beweerd dat zijn fossielen niet ouder zijn dan 10.000 jaar heeft een brein ter grote van een walnoot en is onze hobby niet waardig.
(let op casper \'\'niet waardig\'\' maar \'\'wel levensvatbaar\'\' of \'\'Bijna welkom\'\')
gr dv


i just looove fossils

Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 2392
Lid geworden op: 06 sep 2004, 21:34
Contacteer:
Antw: Eindelijk de waarheid!

Bericht door Casper » 25 jun 2005, 22:43

Whaha humor :)
helaas snap ik dat laatste niet helemaal, het staat er een beetje krom volgens mij.

Tja de amerikanen... ze leven in een relatief jonge natie en dat is te merken aan hun primitieve gedrag...
ze weten zich niet te beheersen, zijn agressief, sterk nationalistisch en streng gelovig... niet zo beschaafd als wij dus :)
zelfs de kwaliteit van de paleontologen is er minder dan hier... slechts geïnteresseerd in de grootste beesten en het liefst uit eigen land natuurlijk. nee ik zou er niet graag willen wonen...

Groeten, Casper


Post mortem we sort 'em!

Texas fossils
Berichten: 106
Lid geworden op: 22 jun 2005, 21:07
Antw: Eindelijk de waarheid!

Bericht door Texas fossils » 27 jun 2005, 18:57

Casper dat laatste klopt niet echt, dat van die paleontologen die alleen maar in grote fossielen geinterresseerd zijn !!

Ik ken velen daar, die juist het \"kleine\" materiaal bestuderen.

En voor de rest: heb me daar prima vermaakt, vele Texanen zijn erg gastvrij, nemen je toch vaak mee naar hun \"geheime\" plaasten om te zoeken.

En de politieke denkwijze, tja ik combineer verzamelen van fossielen niet zo met politiek dus .......

En als jij eens wist wat je kan zoeken in Texas, man dat vindt je in Europa echt niet meer.
Hele gedeeltes van dat land zijn nog niet bezocht door overijverige fossielenfreaks zoals ons.
Dus dat is al 1 reden om toch in de VS te wonen.

[Bewerkt door Texas fossils op 27-06-2005 om 17:59 NL]

[Bewerkt door Texas fossils op 27-06-2005 om 17:59 NL]

[Bewerkt door Texas fossils op 27-06-2005 om 17:59 NL]


Texasfossils

Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 2392
Lid geworden op: 06 sep 2004, 21:34
Contacteer:
Antw: Eindelijk de waarheid!

Bericht door Casper » 27 jun 2005, 19:03

Ik heb me weer eens wat te duidelijk uitgedrukt :-)
Nee ik heb het niet zo op amerikanen.
Toch denk ik nog steeds dat amerikaanse (amateur) paleontologen wat meer gefascineerd zijn door de grote fossielen... kijk maar eens naar de haaientanden op internet. Hoe groter hoe beter komt daar duidelijk naar voren. natuurlijk zijn er ook uitzonderingen, misschien meer dan ik denk.

Groeten, Casper


Post mortem we sort 'em!

Gebruikersavatar
Supergraver
Berichten: 4017
Lid geworden op: 25 feb 2005, 16:14
Antw: Eindelijk de waarheid!

Bericht door Supergraver » 27 jun 2005, 20:00

Inderdaad Casper, amerikanen zijn rare jongens, maar als je een beetje contact met ze zoekt willen ze je overal mee/aan helpen. In Florida bijv. van opgeschoten jochies tot de lokale sheriff konden mij allemaal hun \'oude\' goei plekkies wijzen. En tjonge jonge wat ligt dat land vol met fossielen!
Een maat van mij wil een oude \'farm\' met een stukje Peace river kopen daar, PUUR VOOR DE HAAIENTANDEN! Hahahaha.

Groeten Martijn





Gesloten