weekend Hannover geslaagd!
Antw: weekend Hannover geslaagd!
Als de planning gunstig valt zou ik graag weer meegaan naar Teutonia in de herfst
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hey erik,
dan zou ik het plannen in de week dat we naar Denemarken gaan. Ik ga binnenkort informeren. Als er mensen zijn die meewillen even contact opnemen met mij. Ik moet er even zicht op krijgen of er dan rekening gehouden moet worden met (school-) vakanties en/of verlofdagen.
Groet
dan zou ik het plannen in de week dat we naar Denemarken gaan. Ik ga binnenkort informeren. Als er mensen zijn die meewillen even contact opnemen met mij. Ik moet er even zicht op krijgen of er dan rekening gehouden moet worden met (school-) vakanties en/of verlofdagen.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: Antw: weekend Hannover geslaagd!
Welke datum heb je in ongeveer in gedachte Gerrit Jan?Gerrit-Jan schreef:
Hey erik,
Groet
[Bewerkt door Erik-B op 29-07-2009 om 19:47 NL]
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hey Erik,
er zijn nog geen vaste data.
Ik zal het tzt wel aangeven in het topic van Martijn.
Groet
er zijn nog geen vaste data.
Ik zal het tzt wel aangeven in het topic van Martijn.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 636 times
Het weekend was top, maar dat mijn computer is bezweken aan de Mexicaanse griep, vond ik iets minder geslaagd.Erik-B schreef:
We zijn weer thuis.En het is een geweldig weekend geweest
Time fades away (Neil Young)
Dat is frustrerend Tom.Gelukkig maken de vondsten van het weekend veel goed
Antw: Antw: weekend Hannover geslaagd!
Zijn de gegevens nog bewaard gebleven?Spongebob schreef:Het weekend was top, maar dat mijn computer is bezweken aan de Mexicaanse griep, vond ik iets minder geslaagd.Erik-B schreef:
I hope so!
'Just Pick It!'
Antw: Antw: Antw: weekend Hannover geslaagd!
Colin schreef:Wel toevallig,daar we het nog over back-uppen van pc gegevens hebben gehadSpongebob schreef:Het weekend was top, maar dat mijn computer is bezweken aan de Mexicaanse griep, vond ik iets minder geslaagd.Erik-B schreef:
Zijn de gegevens nog bewaard gebleven?
I hope so!
- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 636 times
Geen toeval, het crashen was nl de aanleiding tot het onderwerp. M'n laatste backup was al weer een tijd geleden, maar de harde schijf ligt nu als een grote usb-stick los voor deze computer. Alleen belangrijke e-mailadressen mis ik nu, hetgeen de voortgang in het onderzoek naar mijn algje belemmert.
Time fades away (Neil Young)