welk bot maken we er van????

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
atrypa
Antw: welk bot maken we er van????

Bericht door atrypa » 24 jun 2005, 18:25

En ,Maarten hoe is je nachtrust meegevallen,heb je nog kunnen nadenken over het \"Ichthyo\" bot ? Groeten.

Somniosus
Contacteer:

Bericht door Somniosus » 24 jun 2005, 18:55

Jongens toch, dit zijn duidelijk toch gewoon snijsporen gemaakt door allicht een menselijk voorwerp.

Maarten
Antw: Antw: welk bot maken we er van????

Bericht door Maarten » 25 jun 2005, 01:57

somniosus schreef:
Jongens toch, dit zijn duidelijk toch gewoon snijsporen gemaakt door allicht een menselijk voorwerp.
Dat kun je wel zeggen, denk ik ook: alleen hoe verklaren we de verklaring omtrent de vinder ervan??

Ben over het bot nog niet uit, heb het ook aan een vriend gevraagd die in de marine reptielen is, laat het jullie weten!

Al weer 1.00 .....welterusten!

Maarten

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Maarten

Bericht door Maarten » 25 jun 2005, 13:08

Volgens een goede en betrouwbsre vriend van mij kan het inderdaad een bot van van de peddel van een ichthyo, maar net zo goed van een plesiosaurus (hij heeft een peddel van plesio en lijkt er erg op). De krassen zijn volgens hem van een squalicorax! Das natuurlijk prachtig nieuws! Van het najaar krijg ik de peddel van hem en kan ik e.a. zelf vergelijken. Wellicht kunnen we de botten dan op elkaar leggen!.

Toch weer stap verder! Toch?

Maarten

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

atrypa

Bericht door atrypa » 25 jun 2005, 19:11

Prachtig, Gaan we zeker doen. Bedankt voor alle moeite.

Gesloten