Hexanchus uit Teutonia Nord update

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gesloten
Erik-B
Been thanked: 1 time
Hexanchus uit Teutonia Nord update

Bericht door Erik-B » 07 aug 2009, 20:17

Afbeelding

Vandaag een mail gekregen van Christian Schneider van APH.De tand die ik gevonden heb zou de 1ste bovenkaak tand zijn die hij ooit gezien heeft :)en wellicht gaat bespreken in het volgende APH uitgave.Wat ben ik blij dat we toch 2 dagen naar Teutonia zijn gegaan

juul
Antw: Hexanchus uit Teutonia Nord update

Bericht door juul » 07 aug 2009, 21:10

Echt een geweldige tand Erik. Vind persoonlijk tanden in matrix mooier dan de losse :).

Groetjes,
Juul

Erik-B
Been thanked: 1 time
Antw: Antw: Hexanchus uit Teutonia Nord update

Bericht door Erik-B » 07 aug 2009, 21:15

juul schreef:
Echt een geweldige tand Erik. Vind persoonlijk tanden in matrix mooier dan de losse :).

Groetjes,
Juul
Dank je Juul al miet ik wel zeggen dat de tand vergroot is.Normaal meet hij 15mm lengte bij 5 mm hoogte.Dit natuurlijk zonder wortel.Als ik de laatste uitgaven van APH erbij neem, schijnt dat nogal groot te zijn

Gerrit-Jan
Contacteer:

Bericht door Gerrit-Jan » 07 aug 2009, 21:32

Erik-B schreef:
Vandaag een mail gekregen van Christian Schneider van APH. De tand die ik gevonden heb zou de 1ste bovenkaak tand zijn die hij ooit gezien heeft :) en wellicht gaat bespreken in het volgende APH uitgave.Wat ben ik blij dat we toch 2 dagen naar Teutonia zijn gegaan
Gefeliciteerd!!!! Er is al een hele reeks van verslagen over tanden en wervels van Misburg in de uitgaves van de APH. Kijk er altijd watertandend naar.
Leuk om jou tand binnenkort ook in het boekje te zien. Natuurlijk komt deze tand in het excursieblad van oktober!! We doen het gewoon lichtjes over (ook weer 2 dagen!!)

Groetjes

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

Supergraver

Bericht door Supergraver » 08 aug 2009, 00:22

Echt geweldig Erik!!!
Oktober gaan we zoeken naar de rest van het gebit ;)

Gr

Martijn

Gesloten