@ Theo ...Prutskes
- sharkteethrene
@ Theo ...Prutskes
Ola Theo,
Nog bedankt voor het laten zien van de zeer kleine tandjes.
Inmiddels heb ik drie van deze perfecte "prutskes" aangetroffen,bedankt voor de nieuwe verslaving haha.
Groetjes,
Rene.
Nog bedankt voor het laten zien van de zeer kleine tandjes.
Inmiddels heb ik drie van deze perfecte "prutskes" aangetroffen,bedankt voor de nieuwe verslaving haha.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Antw: @ Theo ...Prutskes
Tjaaaa
na een paar keer Oosterzele ben ik in Egem terecht gekomen en daar was het merendeel klein spul, later verbaasde het mij, dat er zo'n karbonkels in het Antwerpse zaten.
k' Moet wel toegeven, ik had een paar goede leermeeseres.
Kristiaan om zo klein mogelijk te zeven zodat ik(hij) alles had(otolieten)
Frederik om de kleine tandjes.
éérste keer Egem was met vliegegaas en toen verzekerde ze me dat ik nog zeker 15 soorten misliep.
Het uitzoeken is wel monnikken werk elke avond een uurtje of twee geeft mij op het eind van de week een mooi resultaat.
Het spoelen van het materiaal is nu een ander hekelpunt.de vissn in de vijver zijn in staking. Ze zijn pisnijdig omdat ik hun water gebruik.Ik heb beloofd de laatste 30 cm te laten staan Heb gisteravond nog gaan nameten en tot m'n spijt moet ik de werken stilleggen,mijn water is op.
na een paar keer Oosterzele ben ik in Egem terecht gekomen en daar was het merendeel klein spul, later verbaasde het mij, dat er zo'n karbonkels in het Antwerpse zaten.
k' Moet wel toegeven, ik had een paar goede leermeeseres.
Kristiaan om zo klein mogelijk te zeven zodat ik(hij) alles had(otolieten)
Frederik om de kleine tandjes.
éérste keer Egem was met vliegegaas en toen verzekerde ze me dat ik nog zeker 15 soorten misliep.
Het uitzoeken is wel monnikken werk elke avond een uurtje of twee geeft mij op het eind van de week een mooi resultaat.
Het spoelen van het materiaal is nu een ander hekelpunt.de vissn in de vijver zijn in staking. Ze zijn pisnijdig omdat ik hun water gebruik.Ik heb beloofd de laatste 30 cm te laten staan Heb gisteravond nog gaan nameten en tot m'n spijt moet ik de werken stilleggen,mijn water is op.
Theo
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
L:DL
komt er straks ook nog een zeefje in het douche putje

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- sharkteethrene
Ola,
Inmiddels heb ik zeeeeeeeeeeeer fijne maaswijdtes gekregen van Frans Frenken,
Nogmaals mijn dank hiervoor.
Er zal me nu geen enkel tandje "ontsnappen"
Groetjes,
Rene.
Inmiddels heb ik zeeeeeeeeeeeer fijne maaswijdtes gekregen van Frans Frenken,
Nogmaals mijn dank hiervoor.
Er zal me nu geen enkel tandje "ontsnappen"
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Antw: Antw: @ Theo ...Prutskes
Gerrit-Jan schreef:
L:DL
gochhh,
Zeer goede sugestie, had ik nog ni aan gedacht.
Theo