Keichousaurus ???
Antw: Antw: Keichousaurus ???
Dat kan natuurlijk ook.Misschien beter om gewoon een Fossielenbeurs langs te gaan.Ze worden genoeg aangeboden.Heb er in Osnabrück ook een paar geziennestor schreef:
Zou ik toch ook maar niet doen. Lijkt me ook fraai chinees maakwerk.(Misschien is de verkoper zelf het schip ingegaan).
Antw: Antw: Keichousaurus ???
Dat kan natuurlijk ook.Misschien beter om gewoon een Fossielenbeurs langs te gaan.Ze worden genoeg aangeboden.Heb er in Osnabrück ook een paar geziennestor schreef:
Zou ik toch ook maar niet doen. Lijkt me ook fraai chinees maakwerk.(Misschien is de verkoper zelf het schip ingegaan).
- Spongebob
- Has thanked: 416 times
- Been thanked: 636 times
Antw: Keichousaurus !
Heel goed opgemerkt, Henk Jan: http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 3240#31480Henk Jan schreef:
Hier zijn al enkele discussies over geweest, een paar jaar geleden. Zoek maar op. Bij vervalsingen zijn er overigens vaak meerdere exemplaren in een steen te zien.
Ik was zo verbluft door het dure object en had nog nooit van het beestje gehoord/gelezen dat ik plots een nieuw topic hebt gestart, terwijl ik gewoon op deze website had kunnen zoeken. Dom en overbodig dus.
Time fades away (Neil Young)
Antw: Keichousaurus ???
Worden door de chinezen in sainte Marie aux Mines aangeboden vanaf 200 tot 350 euro.
Theo