Nieuwe webpagina, maar nog niet helemaal af
- digging for it
- Contacteer:
Nieuwe webpagina, maar nog niet helemaal af
Hallo allemaal
Zoals een aantal van jullie al wisten ben ook ik bezig met een eigen webpage. deze is geheel gebaseerd op het genus Squalicorax en pseudocorax. De site is voornamelijk een foto bibliotheek, maar er zit ook informatie bij. Ik zou zeggen bekijk hem eens en zeg wat je er van vind. Er zullen echter nog wel wat wijzigingen volgen de aankomende tijd.
Trouwens misschien dat er mensen zijn die de site willen toevoegen aan hun eigen website (@ webbeheerders graag zou ik hem ook hier toegevoegd zien worden bij jullie links als dat mag). Google werkt tegenwoordig anders en wil je gevonden worden dan moet je veel links hebben op pagina's van anderen. Laat het even weten als je me erbij zet en stuur een mailtje met jullie eigen link, dan kan ik die er bij mij bij zetten.
Ik hoop dat jullie het wat vinden
www.patricksharkteeth.com
Groeten Patrick
Zoals een aantal van jullie al wisten ben ook ik bezig met een eigen webpage. deze is geheel gebaseerd op het genus Squalicorax en pseudocorax. De site is voornamelijk een foto bibliotheek, maar er zit ook informatie bij. Ik zou zeggen bekijk hem eens en zeg wat je er van vind. Er zullen echter nog wel wat wijzigingen volgen de aankomende tijd.
Trouwens misschien dat er mensen zijn die de site willen toevoegen aan hun eigen website (@ webbeheerders graag zou ik hem ook hier toegevoegd zien worden bij jullie links als dat mag). Google werkt tegenwoordig anders en wil je gevonden worden dan moet je veel links hebben op pagina's van anderen. Laat het even weten als je me erbij zet en stuur een mailtje met jullie eigen link, dan kan ik die er bij mij bij zetten.
Ik hoop dat jullie het wat vinden
www.patricksharkteeth.com
Groeten Patrick
- Hieronymus
- Contacteer:
Antw: Nieuwe webpagina, maar nog niet helemaal af
Heel leuke site, mooie foto's. Het is zeer fijn om foto's van dezelfde soorten maar dan van over de hele wereld samen te zien.
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
- sharkteethrene
Ola Patrick,
Goed bezig,in mijn verzameling zit een zeer interesant exemplaar/locatie waar ik tot de dag van vandaag geen weet van had.
Ik verwacht dan ook dat je die deze week komt ophalen haha.
Groetjes,
Rene.
Goed bezig,in mijn verzameling zit een zeer interesant exemplaar/locatie waar ik tot de dag van vandaag geen weet van had.
Ik verwacht dan ook dat je die deze week komt ophalen haha.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Mooie site Patrick, je heb al aardig veel Squalicorax, mooie speciale verzameling word dat al.
Groeten John.
Groeten John.
SeeYou!
He Patrick,
mooie site man.Bij onze volgende ontmoeting zal ik al mijn exemplaren meebrengen zodat je ze kan fotograferen.Misschien een oproep aan alle lezers hier!!!!stuur jullie foto's van squalicoraxen door naar Patrick zodat hij zijn site kan uitbrijden!!!
Wally
mooie site man.Bij onze volgende ontmoeting zal ik al mijn exemplaren meebrengen zodat je ze kan fotograferen.Misschien een oproep aan alle lezers hier!!!!stuur jullie foto's van squalicoraxen door naar Patrick zodat hij zijn site kan uitbrijden!!!
Wally
- Carcharias
- Contacteer:
Hey Patrick,
Sjiek hoor! Het blijven uiteraard leuke tandjes die Squalicoraxen! Ik ben benieuwd naar verdere updates.
Mvg, Robbin
Sjiek hoor! Het blijven uiteraard leuke tandjes die Squalicoraxen! Ik ben benieuwd naar verdere updates.
Mvg, Robbin
Luctor et Emergo
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hey,
Mooi gedaan Patrick.
Snap nu ook ineens jou intresse in mijn pseudocorax
Je mag me nog wel eens uitleggen hoe je zo een eigen site maakt. Vindt hem erg mooi!
Groet
Mooi gedaan Patrick.
Snap nu ook ineens jou intresse in mijn pseudocorax

Je mag me nog wel eens uitleggen hoe je zo een eigen site maakt. Vindt hem erg mooi!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Hoi Patrick
Hele mooie site.
Groetjes Robert en Mirjam
Hele mooie site.
Groetjes Robert en Mirjam
Groningse afdeling van de Brabantse Bende