zeehondtand en-kies
zeehondtand en-kies
hallo forum
ik heb deze 2 zeehond tanden een tijd geleden gevonden ze zijn wel incompleet maarja,
misschien kan iemand er een naam aan geven
alvast bedankt
gr tim
tb
- sharkteethrene
Antw: zeehondtand en-kies
Ha Tim,
Na alle waarschijnlijkheid zal er ook nu niemand reageren.
Het determineren aan de hand van wat onduidelijke foto's is zeer moeilijk.
Ik ben geen "zeehonden kenner" en had/heb er geen weet van of er diverse species zijn en in welke periode deze voorkwamen?
Vooralsnog is het meeste aangetroffen materiaal te Mill hieromtrent verzonden naar de USA,dit voor nadere studie.
Er is een Nederlander die bij deze studie betrokken is,die je mischien ook kan bijstaan wat dit betreft.
Mede zijn Markwalvis en Peter.F (beide Forumleden) beter met deze materie bekend,mischien dat je hun eens kan benaderen daar zij hieromtrent meer kennis van hebben.
Groetjes,
Rene.
Na alle waarschijnlijkheid zal er ook nu niemand reageren.
Het determineren aan de hand van wat onduidelijke foto's is zeer moeilijk.
Ik ben geen "zeehonden kenner" en had/heb er geen weet van of er diverse species zijn en in welke periode deze voorkwamen?
Vooralsnog is het meeste aangetroffen materiaal te Mill hieromtrent verzonden naar de USA,dit voor nadere studie.
Er is een Nederlander die bij deze studie betrokken is,die je mischien ook kan bijstaan wat dit betreft.
Mede zijn Markwalvis en Peter.F (beide Forumleden) beter met deze materie bekend,mischien dat je hun eens kan benaderen daar zij hieromtrent meer kennis van hebben.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!