Inschrijving Hannover 17&18 oktober 2009
Antw: Inschrijving Hannover 17&18 oktober 2009
OK, duidelijk!!!
Wat dominic betreft zou die dus nog met Maarten meekunnen.
Dominic is nog op vakantie, dus die kan nog niet op het aanbod van Maarten reageren.
Groet
dan is dat alvast geregelt ik mail je zometeen even me adress enz.
Wat dominic betreft zou die dus nog met Maarten meekunnen.
Dominic is nog op vakantie, dus die kan nog niet op het aanbod van Maarten reageren.
Groet
dan is dat alvast geregelt ik mail je zometeen even me adress enz.
Hoi, Gerrit-Jan misschien is het wel goed om nu al de camping te gaan bespreken.Omdat ertoch weer mensen zijn die vrijdag al die kant op gaan.Zoals wij:).Ik zit er om over te denken om toch maar weer naar Birkensee bij Laatzen te gaan.Qua ligging toch het beste.Rickie,Martin,Arend en ik vertrekken vrijdag de 16e al.Lijkt ons het makkelijkste.Toch het leukst als iedereen weer bij elkaar op dezelfde plaats op de camping staan toch?!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Dat is goed erik, zorgen jullie alvast voor jullie zelf. Ik regel plaatsen voor mezelf en mijn vader maar is nog niet zeker waar. Hij wilde eens een andere camping uitzoeken.
Groet
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
In dat geval zit ik er over te denken on naar Parksee Lohne te gaan bij Isernhagen.Ook met het oog op Zaterdag.Als we na Teutonia nog even naar Resse gaan is het niet zo ver 

Parksee Lohne gaat het niet worden.Vrijdags zouden we om 20.00 al op de camping moeten zijn.Ik probeer nu meer info over Camping Blauer See te Garbsen te krijgen.Ik hou jullie op de hoogte 

- Gerrit-Jan
- Contacteer:
van Mirjam kreeg ik de vraag waar we nu gaan camperen want "het is toch leuker om met zijn allen op de camping te staan", wat ik natuurlijk ook vind!
Graag zou ik van iedereen even willen weten wat zijn/haar plannen zijn qua overnachting en mij dit even door te mailen. Ik wil even weten wie gezamenlijk wil camperen en wie voor zichzelf zorgt!!! Dit ivm reserveringen en mogelijke inkopen voor het verblijf op de camping.
Verder kreeg ik van de week de vraag tot wanneer men zich kan inschrijven. Ik begrijp dat er nog enkelen zijn die twijfelen, maar ik zou ze willen verzoeken niet al lang te wachten, want het is bijna september. Omdat ik het lastig vind er een termijn aan te verbinden omdat er uiteindelijk misschien nog plaatsen over zijn vraag ik jullie zelf een inschatting te maken of je kunt of niet en dit zsm aan mij door te geven. Twijfelaars die wachten tot de laatste dag lopen het risico geen camping plaats te hebben en zijn niet gerandeerd van een plek in de groeve.
Alvast bedankt
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 28-08-2009 om 13:32 NL]
Graag zou ik van iedereen even willen weten wat zijn/haar plannen zijn qua overnachting en mij dit even door te mailen. Ik wil even weten wie gezamenlijk wil camperen en wie voor zichzelf zorgt!!! Dit ivm reserveringen en mogelijke inkopen voor het verblijf op de camping.
Verder kreeg ik van de week de vraag tot wanneer men zich kan inschrijven. Ik begrijp dat er nog enkelen zijn die twijfelen, maar ik zou ze willen verzoeken niet al lang te wachten, want het is bijna september. Omdat ik het lastig vind er een termijn aan te verbinden omdat er uiteindelijk misschien nog plaatsen over zijn vraag ik jullie zelf een inschatting te maken of je kunt of niet en dit zsm aan mij door te geven. Twijfelaars die wachten tot de laatste dag lopen het risico geen camping plaats te hebben en zijn niet gerandeerd van een plek in de groeve.
Alvast bedankt
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 28-08-2009 om 13:32 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Ik wil graag mee naar Hanover en zal meerijden met Martin van Noort vanuit Zwolle.
Groet,
Tobias Praamstra
Zwolle
Groet,
Tobias Praamstra
Zwolle
Tobias Praamstra
Antw: Antw: Inschrijving Hannover 17&18 oktober 2009
Yep, dit klopt helemaal. Wij rijden dus met 4 volwassenen (Erik B., Rick, Tobias en ikzelf) + zoon Arend. Volle bak maar ik zal de dakkoffer (340 liter) monteren om alle mooie vondsten mee te kunnen nemen!tobias schreef:
Ik wil graag mee naar Hanover en zal meerijden met Martin van Noort vanuit Zwolle.
Groet,
Tobias Praamstra
Zwolle
Martin van Noort (Zwolle)
[Bewerkt door mvnoort op 28-08-2009 om 15:51 NL]
Antw: Antw: Antw: Inschrijving Hannover 17&18 oktober 2009
Hoi Tobias.Leuk dat je ook meegaat.Voor wat de camping betreft stel ik weer voor om naar Birkensee Laatzen te gaan.Ook omdat we de vrijdag ervoor tot 23.00 met de auto de camping op kunnen.Van de andere camping Blauer See in Garbsen heb ik geen respons gekregen.En als we met een grote groep komen is het zowiezo gezellig(en de Bockwursten en het bier smaken super of niet Tommvnoort schreef:Yep, dit klopt helemaal. Wij rijden dus met 4 volwassenen (Erik B., Rick, Tobias en ikzelf) + zoon Arend. Volle bak maar ik zal de dakkoffer (340 liter) monteren om alle mooie vondsten mee te kunnen nemen!tobias schreef:
Groet,
Tobias Praamstra
Zwolle
Martin van Noort (Zwolle)
[Bewerkt door mvnoort op 28-08-2009 om 15:51 NL]

[Bewerkt door Erik-B op 28-08-2009 om 20:46 NL]