Hoevenen - ook een leuke dag
Antw: Hoevenen - ook een leuke dag
Hoi Digger, ik vind vooral al je vondsten mooi.
Het zijn allemaal supervondsten...
Groetjes...
Ilse
Het zijn allemaal supervondsten...
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
- Pachydiscus
- Been thanked: 11 times
Hallo Ilse,
Het zijn uiteraard de iets leukere dingen die ik gefotografeerd heb.
De rest bestaat uit hastalis, retroflexus, oxyrinchus, Galeocerdo, Carcharhinus, Carcharoides, Lamna, Carcharias enz. wat je altijd vindt. Als je alles moet fotograferen wat je daar op een dag vindt, dan ben je nog wel even zoet...
In ieder geval bedankt voor de compimenten. Ook jij Ed.
Het zijn uiteraard de iets leukere dingen die ik gefotografeerd heb.
De rest bestaat uit hastalis, retroflexus, oxyrinchus, Galeocerdo, Carcharhinus, Carcharoides, Lamna, Carcharias enz. wat je altijd vindt. Als je alles moet fotograferen wat je daar op een dag vindt, dan ben je nog wel even zoet...
In ieder geval bedankt voor de compimenten. Ook jij Ed.
Digger
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Prachtige vondsten Ger,
je hebt een goeie "ader" gevonden!
Groet
je hebt een goeie "ader" gevonden!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Zekers mooie vondsten.Lang geleden dat ik in Mill ben geweest.Hoevenen is zowiezo "Not Done"
veels te ver weg

Antw: Antw: Hoevenen - ook een leuke dag
Erik-B schreef:
Zekers mooie vondsten.Lang geleden dat ik in Mill ben geweest.Hoevenen is zowiezo "Not Done"veels te ver weg
Hoi Erik,
Wij wonen nog verder weg en ook wij gaan naar hoeven zo nu en dan. Het is echt de moeite waard. Je moet het gewoon een keer proberen.
groetjes Robert en Mirjam
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
Antw: Antw: Antw: Hoevenen - ook een leuke dag
Hoi Miriam en Robert als jullie een x die kant opgaan zou ik graag met jullie meegaan.Eerst een goede zeef maken natuurlijk.Maar das niet zo moeilijk als je met betonwapeningsstaal werktromi113 schreef:Erik-B schreef:
Zekers mooie vondsten.Lang geleden dat ik in Mill ben geweest.Hoevenen is zowiezo "Not Done"veels te ver weg
Hoi Erik,
Wij wonen nog verder weg en ook wij gaan naar hoeven zo nu en dan. Het is echt de moeite waard. Je moet het gewoon een keer proberen.
groetjes Robert en Mirjam