Mijn laatste Chileense GWs
- sharkteethrene
Antw: Mijn laatste Chileense GWs
Tsaaaa,
Gisteren het juiste antwoord op de Quiz gegeven (het was geen 63)
En daarna was hij geheel weg????
Na alle waarschijnlijkheid zullen deze reacties zodadelijk ook weg zijn.
Wij kennen inmiddels de HANDELSwijze van Arjen.
Gisteren het juiste antwoord op de Quiz gegeven (het was geen 63)
En daarna was hij geheel weg????
Na alle waarschijnlijkheid zullen deze reacties zodadelijk ook weg zijn.
Wij kennen inmiddels de HANDELSwijze van Arjen.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Antw: Mijn laatste Chileense GWs
68 was ook fout. Dit staat in de officiele publicatie van Kent en Powell, maar ook dat was niet het juiste antwoord, omdat deze 68 stuks verband hield met 3 zoekdagen terwijk de vraag om de eerste 2 georganiseerde dagen ging.
In het vondstenlogboek en het verslag dat daaromtrent opgemaakt is staat dat er de eerste keer 2 gevonden zijn, de eerste opeenvolgende keren 63 en de rest in diverste zoekdagen daarna, het jaar er op

In het vondstenlogboek en het verslag dat daaromtrent opgemaakt is staat dat er de eerste keer 2 gevonden zijn, de eerste opeenvolgende keren 63 en de rest in diverste zoekdagen daarna, het jaar er op

- sharkteethrene
Antw: Antw: Mijn laatste Chileense GWs
lanselot schreef:
68 was ook fout. Dit staat in de officiele publicatie van Kent en Powell, maar ook dat was niet het juiste antwoord, omdat deze 68 stuks verband hield met 3 zoekdagen terwijk de vraag om de eerste 2 georganiseerde dagen ging.
Niet correct: dit stond niet in de vraag,is hij daarom verwijderd?
Wederom niet correct:
De eerste maal zijn er tien gevonden op een vierkante meter volgens het logboek?(dit met handtekening van beide personen)
in totaal zijn er 68 aan getroffen in die periode.
Maarja volgende maand zal ik George Powell,jr Persoonlijk ontmoeten en hier navraag na doen.
Dat je de quiz verwijderd hebt zegt genoeg,jammer had graag eens gewonnen.
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Mijn laatste Chileense GWs
Dat is wel makkelijk gezegd als je de vraag verwijdert. Ik vind ook dat Rene de prijs verdient!! Dat mag wel een keertje, als je zelf alleen maar tanden weggeeft.lanselot schreef:
68 was ook fout, omdat deze 68 stuks verband hield met 3 zoekdagen terwijk de vraag om de eerste 2 georganiseerde dagen ging.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)