Inschrijving Hannover 17&18 oktober 2009
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Inschrijving Hannover 17&18 oktober 2009

GelukkigSupergraver schreef:
ik ben er vrijdag, weet nu inmiddels de afslag naar de camping te vinden, ook in het donker
Gr
Martijn

Hier nog even een opfrissertje (ook voor de anderen)
Groet
@Camiel: we overleggen het nog wel aankomend weekend in de Enci

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Hoi
Wij komen ook vrijdag al.
We zullen wel laat aan komen op de camping (we moeten alletwee nog werken vrijdag).
Heeft iemand het adres van de camping (voor TomTom)?
groetjes Robert en Mirjam
[Bewerkt door romi113 op 31-08-2009 om 18:12 NL]
We zullen wel laat aan komen op de camping (we moeten alletwee nog werken vrijdag).
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
Bij deze wil ik even bevestigen dat ik mee kan, wat ik eerst niet zeker wist. Er zijn echter wel 2 dingen die ik nog niet geregeld heb:
- Vervoer. Nog mensen met plek in de auto? Ik kan met de trein naar elk station komen wat uitkomt. Ik kan zowel vrijdag als zaterdag komen.
- Gereedschap. Ik beschik niet over een geschikte hamer, beitel en helm. Heeft iemand een setje waar ik gebruik van kan maken?
Wat de camping betreft vind ik het gezellig om bij de rest te staan. Heb ik het goed begrepen dat er al gereserveerd word voor ons?
Gr Stan
- Vervoer. Nog mensen met plek in de auto? Ik kan met de trein naar elk station komen wat uitkomt. Ik kan zowel vrijdag als zaterdag komen.
- Gereedschap. Ik beschik niet over een geschikte hamer, beitel en helm. Heeft iemand een setje waar ik gebruik van kan maken?
Wat de camping betreft vind ik het gezellig om bij de rest te staan. Heb ik het goed begrepen dat er al gereserveerd word voor ons?
Gr Stan
Antw: Antw: Inschrijving Hannover 17&18 oktober 2009
Campingplatz-Birkensee *30880 Laatzen bei Hannover tel:0511/529962romi113 schreef:
Hoi
Als je vervoer regelt +tent etc is het geen probleem.We zitten nog zo ver voor het weekend.Ik denk dat vervoer geen probleem moet wezen.Welke regio woon je?Stan schreef:
Bij deze wil ik even bevestigen dat ik mee kan, wat ik eerst niet zeker wist. Er zijn echter wel 2 dingen die ik nog niet geregeld heb:
Gr Stan
[Bewerkt door Erik-B op 31-08-2009 om 21:22 NL]
Ik woon in Zeeland, maar ik vind het geen probleem om met de trein ergens naar toe te komen om vanuit daar mee te reizen. Tent etc. heb ik allemaal zelf. Alleen vervoer en gereedschap moet ik nog regelen.
Gr. Stan
Gr. Stan
Hoi Gerrit-Jan. Maarten zit in Winterswijk.Hij is een week op vakantie, dus heeft geen internet.Ik spreek hem aanstaande vrijdag nog wel.Dan zal ik het er over hebben
Mijn navigatie leidt mij rechtstreeks naar het centrum van Laatzen. Bovenstaande afbeelding neem ik dus mee om niet te verdwalen. Alleen wijken de coördinaten wel erg af van de coördinaten die de camping op de eigen site heeft staan. Vreemd...
[Bewerkt door mvnoort op 02-09-2009 om 15:02 NL]
De camping is idd moeilijk te vinden.Vooral in het donker, rij je al snel het straatje wat naar de camping gaat voorbij.Aan de weg staan i.i.g genoeg aanwijsborden.Snelheid aanpassen en goed naar links kijken en op de borden letten dus.Nog een tip :er staat een camper met een rood lichtje aan de linkerkant een paar 100m voor de afslagmvnoort schreef:
Mijn navigatie leidt mij rechtstreeks naar het centrum van Laatzen. Bovenstaande afbeelding neem ik dus mee om niet te verdwalen. Alleen wijken de coördinaten wel erg af van de coördinaten die de camping op de eigen site heeft staan. Vreemd...
[Bewerkt door mvnoort op 02-09-2009 om 15:02 NL]

- Supergraver