er valt wa te winnen
Antw: er valt wa te winnen
hee verdorie..
Nou dan neem dan maar 3...
Nou dan neem dan maar 3...
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
27 kiezen
[Bewerkt door mendel op 16-09-2009 om 17:45 NL]
[Bewerkt door mendel op 16-09-2009 om 17:45 NL]
Facta non verba- Geen woorden maar daden
84 

Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
't Is gewonnen.
De quiz is afgesloten en we hebben een (bijna) winnaar.
In totaal zaten er nog 60 andere neushoornkiezen in de doos en Juul is met 52 stuks het dichtst bij het werkelijke aantal.
Juul, proficiat, als je je gegevens doormailt stuur ik jou de getoonde kies (en dus de 61ste in de doos) op.
Gerechtsdeurwaarder Jeroen heeft ze komen tellen dus als het niet klopt klopt ge maar op hem.
Theo
[Bewerkt door Theo op 17-09-2009 om 12:58 NL]
De quiz is afgesloten en we hebben een (bijna) winnaar.
In totaal zaten er nog 60 andere neushoornkiezen in de doos en Juul is met 52 stuks het dichtst bij het werkelijke aantal.
Juul, proficiat, als je je gegevens doormailt stuur ik jou de getoonde kies (en dus de 61ste in de doos) op.
Gerechtsdeurwaarder Jeroen heeft ze komen tellen dus als het niet klopt klopt ge maar op hem.
Theo
[Bewerkt door Theo op 17-09-2009 om 12:58 NL]
Theo
60tig kiezen maar liefst :O
weer veel tewenig
maar het was een leuke quiz en de winnaar gefelciteerd
weer veel tewenig
maar het was een leuke quiz en de winnaar gefelciteerd

- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Wow
, ik dacht echt aan de andere antwoorden te zien dat ik er kilometers naast zat. Echt super bedankt Theo! Ik zal voor de portekosten betalen okey ?
Groetjes,
Juul

Groetjes,
Juul
Je adres is meer dan voldoende, er is nooit sprake geweest dat de onkosten voor de winnaar zijn.
Je logtin, je klikt op het ikoontje van m'n mailadres, stuurt me jou adres toe en volgenden, of binnen twee weken stuur ik je tand toe.
Ik kom nu oktober 12 jaar op die plek(verboden voor onbevoegden)vroeger kwam ik er meer dan 40 keer per jaar,dan is 60 een erg laag gemiddelde.
Je logtin, je klikt op het ikoontje van m'n mailadres, stuurt me jou adres toe en volgenden, of binnen twee weken stuur ik je tand toe.
Ik kom nu oktober 12 jaar op die plek(verboden voor onbevoegden)vroeger kwam ik er meer dan 40 keer per jaar,dan is 60 een erg laag gemiddelde.
Theo
- DragonSearcher
Juul gefeli!
En woow, 60 kiezen gewoon, dat had ik niet verwacht. Ik ben dan wel erg nieuwsgierig hoe de verhouding fragmenten/(redelijk) complete kiezen is.
Gr Jerry
En woow, 60 kiezen gewoon, dat had ik niet verwacht. Ik ben dan wel erg nieuwsgierig hoe de verhouding fragmenten/(redelijk) complete kiezen is.
Gr Jerry
... Eternity awaits ...