Ei van 15 miljoen jaar
Antw: Ei van 15 miljoen jaar
De meest voor de handliggende vragen zijn dan:Is het ei uit het Langhien? Van voor het Early Middle Miocene Climatic Optimum? Wat is de correlatie tussen het ei en de matrix? Is het ei dus tijdens de afzetting gelegd of heeft die vogel enkel gebruik gemaakt van een inham in een oudere afzetting? Aan welke vogel wordt er gedacht? Komt die in Mill ook voor?
[deel reactie verwijderd door webmaster]
[Bewerkt door webmaster op 16-09-2009 om 09:56 NL]
[deel reactie verwijderd door webmaster]
[Bewerkt door webmaster op 16-09-2009 om 09:56 NL]
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Ei van 15 miljoen jaar
Het is toch wel frappant dat je eerste drie bijdragen in dit topic in grote mate insinueren naar andere geladen of conflictueuze topics. Het lijkt wel een beetje -maar ik zal me vergissen- op rellen. Het eenvoudigste is dat ik vanaf dit punt elk niet-fossiel-ei-gerelateerd bericht domweg verwijder, zodat Nestor, Hanneke en co een clean topic kunnen hebben.
PS
Niemand (en dan heb ik het zeker niet in het bijzonder over Plikona) die hier recent bij een conflict betrokken is geraakt moet de gesmoorde onschuld spelen. Dat is ronduit beschamend.
Toevoeging door webmaster:
We hebben nu de harde bezem toegepast in dit topic. Alle off-topic reacties en berichten met een negatieve toon zijn verwijderd. Hieronder dus alléén over het ei!
[Bewerkt door webmaster op 16-09-2009 om 09:58 NL]
PS
Niemand (en dan heb ik het zeker niet in het bijzonder over Plikona) die hier recent bij een conflict betrokken is geraakt moet de gesmoorde onschuld spelen. Dat is ronduit beschamend.
Toevoeging door webmaster:
We hebben nu de harde bezem toegepast in dit topic. Alle off-topic reacties en berichten met een negatieve toon zijn verwijderd. Hieronder dus alléén over het ei!
[Bewerkt door webmaster op 16-09-2009 om 09:58 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Beste Louis, ik ben net 3 dagen terug waarvan ik me nog 1,5 dag wankelend heb voortbewogen. Het ei gaat nader bestudeerd worden, de resultaten daarvan zullen tzt komen.plikona schreef:
De meest voor de handliggende vragen zijn dan:Is het ei uit het Langhien? Van voor het Early Middle Miocene Climatic Optimum? Wat is de correlatie tussen het ei en de matrix? Is het ei dus tijdens de afzetting gelegd of heeft die vogel enkel gebruik gemaakt van een inham in een oudere afzetting? Aan welke vogel wordt er gedacht? Komt die in Mill ook voor
\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Hanneke schreef:
Hoi Jan
Als ik in de buurt van internet ben neem ik altijd hier een kijkjeAlleen op de oceaan is dat wat lastiger als satelieten niet mee werken. Het ei zal waarschijnlijk over 2 weken te zien zijn in Naturalis, de uitzending met ons avontuur is op zondagavond 27 september om 21.20 uur op Ned 2.
Gefeliciteerd. Ik ben erg benieuwd naar de uitzending.
Groeten,
Gerard
Antw: Antw: Antw: Ei van 15 miljoen jaar
Er was een grote bordwisactie waardoor mijn 'vragen' een beetje dom staan te blinken door gebrek aan context. Maar ik begrijp volkomen dat ze beantwoorden niet zo eenvoudig is. Ik wacht geduldigHanneke schreef:Beste Louis, ik ben net 3 dagen terug waarvan ik me nog 1,5 dag wankelend heb voortbewogen. Het ei gaat nader bestudeerd worden, de resultaten daarvan zullen tzt komen.plikona schreef:
De meest voor de handliggende vragen zijn dan:Is het ei uit het Langhien? Van voor het Early Middle Miocene Climatic Optimum? Wat is de correlatie tussen het ei en de matrix? Is het ei dus tijdens de afzetting gelegd of heeft die vogel enkel gebruik gemaakt van een inham in een oudere afzetting? Aan welke vogel wordt er gedacht? Komt die in Mill ook voor

Mooi, er wordt aan gewerkt 

\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Volgens mij zijn ze zo bij de Wereld draait door...
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/
Groeten,
Gerard
[Bewerkt door gverwey op 21-09-2009 om 19:34 NL]
Groeten,
Gerard
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
klopt:) zit ook voor de buis nugverwey schreef:
Volgens mij zijn ze zo bij de Wereld draait door...
Groeten,
Gerard
- sharkteethrene
Heb het zojuist gezien,zeer goed dat er aandacht aan besteed wordt.
Groetjes,
Rene.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Hoi Hanneke,
ik heb het gisteren bij de De Wereld draait door gezien. Alhoewel ik het een zeer leuk programma vind, is de tijd van de blokjes soms te kort voor het onderwerp. Dat vond ik nu dus ook. Wel goed dat er wederom aan de beagle reis tijd is besteed.
Trouwens vorige week was Freek Vonk ook al gast bij DWDD. Een slangengifonderzoeker waarmee ik samen een onderzoek doe naar addergif.
Hopenlijk nog vaker van dit soort uitzendingen.
Groet
Pedro
ik heb het gisteren bij de De Wereld draait door gezien. Alhoewel ik het een zeer leuk programma vind, is de tijd van de blokjes soms te kort voor het onderwerp. Dat vond ik nu dus ook. Wel goed dat er wederom aan de beagle reis tijd is besteed.
Trouwens vorige week was Freek Vonk ook al gast bij DWDD. Een slangengifonderzoeker waarmee ik samen een onderzoek doe naar addergif.
Hopenlijk nog vaker van dit soort uitzendingen.
Groet
Pedro
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY