Vondstenavond NGV Enschede
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Vondstenavond NGV Enschede
Vondstenavond NGV Wanneer 15 sep, 19:30 - 21:30
Recente vondsten en “vraagstukken” kunnen worden meegebracht en getoond ter lering en vermaak.
Ook interessante boeken zijn welkom.
Deze avond is er ook weer een ouderwetse verloting.
Twentse Welle
Het Rozendaal 11
Enschede
Tijd: 19.30 - 21.30 uur
Prijs: voor niet leden: 2,50 euro
Recente vondsten en “vraagstukken” kunnen worden meegebracht en getoond ter lering en vermaak.
Ook interessante boeken zijn welkom.
Deze avond is er ook weer een ouderwetse verloting.
Twentse Welle
Het Rozendaal 11
Enschede
Tijd: 19.30 - 21.30 uur
Prijs: voor niet leden: 2,50 euro
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Vondstenavond NGV Enschede
Nee Robert,
helaas
Maar het leek me leuk voor anderen die geinteresseerd zijn.
Groet
helaas
Maar het leek me leuk voor anderen die geinteresseerd zijn.
Groet
-
Voor zo'n eerste avond was er een goede opkomst, nl. 22 leden. Er waren interessante vondsten meegenomen, zoals een fossiele krab, door Andre Fiselier gevonden in Roemenië. Robert Mensink had een fraai vuurstenen bijltje meegenomen, gevonden op de bodem van een zandstenen put achter een huis in Zutphen. Adri Delcour is op vakantie geweest naar Spaans Baskenland. Op het strand aldaar heeft ze in stenen allerlei overblijfselen gevonden van ammonieten. Na de verloting vertelden Peter Formanoy en Marjolein Heurman over hun meereizen op een kotter in de Westerschelde, vissend naar fossiele botten. Ze lieten hun verhaal vergezeld gaan van mooie foto,s. Andere opvarenden van deze reis waren Klaas Post en Dick Mol.
Het aanwezige bestuur kon terugkijken op een geslaagde eerste avond van het nieuwe seizoen.
Het aanwezige bestuur kon terugkijken op een geslaagde eerste avond van het nieuwe seizoen.
foram
- Fossielenzoeker
- Contacteer:
Dag Johannes
Fijn dat je de weg hebt gevonden. Bij deze namens de hele club welkom op het forum van fossiel.net.
Fijn dat je de weg hebt gevonden. Bij deze namens de hele club welkom op het forum van fossiel.net.
Robert Mensink
- Fossielenzoeker
- Contacteer:
Tsja, je kent mij 
Ondanks de verziekte berichtgeving en grote ego's die hier af en toe opduiken is en blijft fossiel.net toch een zeer leuke website waar voor 'beginners' veel informatie te halen valt voor hun mooie hobby.
Ondanks het feit dat, zoals ik heb begrepen, de professionele wereld deze website een beetje links laat liggen vind je hier toch veel bereidwillende mensen die graag hun kennis en kunde willen delen.
Vandaar dat ik een beetje reclame maak voor de website.

Ondanks de verziekte berichtgeving en grote ego's die hier af en toe opduiken is en blijft fossiel.net toch een zeer leuke website waar voor 'beginners' veel informatie te halen valt voor hun mooie hobby.
Ondanks het feit dat, zoals ik heb begrepen, de professionele wereld deze website een beetje links laat liggen vind je hier toch veel bereidwillende mensen die graag hun kennis en kunde willen delen.
Robert Mensink
- Spongebob
- Has thanked: 416 times
- Been thanked: 636 times
Verziekte berichtgeving? Grote ego's?
Ik heb buren die bij ons de stroomkabels doorknippen. Weliswaar van het fietesenschuurtje, maar toch
Eigenlijk vind ik het op het forum best meevallen. Ik denk dat overal wel wat getouwtrek is. Van het voetballen ben ik het zeker wel gewend. Aan een beetje jennen is daar niet te ontkomen. Ik denk dat Martijn (als ex-marinier) er ook wel een boek over kan schrijven.
Veel professionele wetenschappers komen uit een iets andere wereld. Laten we zeggen: die hebben niet op voetbal gezeten.
Het leuke van dit forum (maar ook van plaatselijke geologieclubjes) is dat vogels van allerlei pluimage bijeengebracht worden. En
we worden er allemaal wijzer van.
Ik heb buren die bij ons de stroomkabels doorknippen. Weliswaar van het fietesenschuurtje, maar toch

Eigenlijk vind ik het op het forum best meevallen. Ik denk dat overal wel wat getouwtrek is. Van het voetballen ben ik het zeker wel gewend. Aan een beetje jennen is daar niet te ontkomen. Ik denk dat Martijn (als ex-marinier) er ook wel een boek over kan schrijven.
Veel professionele wetenschappers komen uit een iets andere wereld. Laten we zeggen: die hebben niet op voetbal gezeten.
Het leuke van dit forum (maar ook van plaatselijke geologieclubjes) is dat vogels van allerlei pluimage bijeengebracht worden. En

Time fades away (Neil Young)
- agaathunter
Fossiel.net
Lang leve Fossiel.net
Hoera! Hoera! Hoera!
Groetjes: Ed
Lang leve Fossiel.net
Hoera! Hoera! Hoera!
Groetjes: Ed
geduld is een goede zaak
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Vondstenavond NGV Enschede
En ik voor jullie clubFossielenzoeker schreef:
Tsja, je kent mij

Jammer dat ik er niet kon zijn. Veel bekenden en leuke vondsten naar het schijnt.
Houden jullie ons een beetje op de hoogte van het programma?
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 18-09-2009 om 01:50 NL]