Langwerpig met tandjes
Antw: Langwerpig met tandjes
Ik zie geen glazuur dus graag eerst overtuigend bewijs dat er glazuur aanwezig is aub 

Post mortem we sort 'em!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Ik sluit me aan bij Jan. Lijkt me eerder een tandje van een haai uit de familie Hexanchidae.
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- notorynchus
Ik sluit me aan bij Casper en co. Het loopt Veel te recht ( en dus niet schuin naar beneden ) voor hexanchidae.
Frederik
Frederik
- notorynchus
Antw: Antw: Langwerpig met tandjes
Ik ben het daar absoluut niet mee eens. Heb nog nooit een tand uit de Hexanchidae-familie gezien met zo gekromde tandjes en zo'n recht verloop (en zo'n klein formaat). Echt niet. Buiten het feit dat het een aantal puntjes op een rij is (idem voor de staartstekel) zie ik geen enkele aanwijzing dat het hier een tand van een Hexanchidae zou betreffen. Als mensen dat wel zien mogen ze dat wat mij betreft uit gaan leggenGerrit-Jan schreef:
Ik sluit me aan bij Jan. Lijkt me eerder een tandje van een haai uit de familie Hexanchidae.

Hartelijke groeten,
Casper
[Bewerkt door Casper op 30-09-2009 om 19:33 NL]
Post mortem we sort 'em!
Oké Casper, dat je een andere mening hebt dat Gerrit-Jan dat weten we nu wel.
Maar dat P.S zinnetje vind ik toch wel te ver gaan...
Groetjes...
Ilse
Maar dat P.S zinnetje vind ik toch wel te ver gaan...
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
@Ilse: Was een grapje. Wordt blijkbaar hier niet gewaardeerd, ik kom wel eens op plaatsen waar zulke grapjes wel gewaardeerd worden vandaar dat ik een beetje in de war was. Was absoluut niet bedoeld om wie dan ook belachelijk te maken! En ook niet om mijn mening, die inderdaad duidelijk verschilt van die van Gerrit-Jan, kracht bij te zetten. Gerrit-Jan wordt aangemoedigd om een eigen mening te hebben van mijn kant. Berichtje aangepast.
@Gerrit-Jan: Excuses als ik wat fel overkom, hoop dat 't je niet irriteert. Mijn bericht was trouwens niet alleen aan jou gericht maar aan alle aanhangers van de Hexanchidae-theorie. En mocht het je benieuwen, mijn 'grapje' (nu is de lol er zeker wel vanaf) had enkel betrekking op Hexanchidae en was zeer licht sexueel getint
. Hij was niet aan jou geadresseerd.
Hartelijke groeten,
Casper
[Bewerkt door Casper op 30-09-2009 om 20:14 NL]
@Gerrit-Jan: Excuses als ik wat fel overkom, hoop dat 't je niet irriteert. Mijn bericht was trouwens niet alleen aan jou gericht maar aan alle aanhangers van de Hexanchidae-theorie. En mocht het je benieuwen, mijn 'grapje' (nu is de lol er zeker wel vanaf) had enkel betrekking op Hexanchidae en was zeer licht sexueel getint

Hartelijke groeten,
Casper
[Bewerkt door Casper op 30-09-2009 om 20:14 NL]
Post mortem we sort 'em!
Hoi Casper, bedankt voor het aanpassen van je bericht.
Groetjes...
Ilse
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Langwerpig met tandjes
Casper schreef:
.. mijn 'grapje' (nu is de lol er zeker wel vanaf) had enkel betrekking op Hexanchidae en was zeer licht sexueel getint. Hij was niet aan jou geadresseerd.
Hartelijke groeten,
Casper
Heb ik wat gemist ??? Ben wel wat gewend inmiddels

Ik zou zeggen eerst een paar keer lezen en dan pas reageren. Niet gelijk fel reageren (ik mag het zeggen

Ik heb verder geen argumenten. Ben alleen afgegaan op de te kleine foto en de aanwezige (?) "glazuur". Een echte theorie is er niet. Vind het echter nog te voorbarig te veronderstellen dat het een roggestekel is.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)