quiz 0,14
- sharkteethrene
quiz 0,14
Ola,
Klein quizje voordat we vertrekken naar de USA.
Prijs: getoonde Hemi,van redelijk formaat.
Vraag: wie gaat de meest interesante/leuke vondst doen,en wat betreft het. (haha)
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Antw: quiz 0,14
Nou als je de geschiedenis boeken er op na slaat dan zal het wel aan jou zijn om een best wel grote meg van tegen de 5,5 inch zijn Rene.
Hoe dan ook veel succes allemaal met deze mooie zoektocht.
Groetjes Erik
Hoe dan ook veel succes allemaal met deze mooie zoektocht.
Groetjes Erik
E.J.
hoi ik denk ook rene
maar hij vind dan een zoogdierentand
(natuurlijk is bijzonder een vreemd begrip ,want wie gaat dat beslissen
)
maar hij vind dan een zoogdierentand
(natuurlijk is bijzonder een vreemd begrip ,want wie gaat dat beslissen

het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten
tja ik denk dat jij, Rene het populairst wordt in dit topic daarom ga ik maar voor Patrick!
Ik denk dat hij naast natuurlijk een hele mooie meg ook een tamelijk complete dolfijnenschedel zal vinden!
Heel veel plezier daar allemaal in Amerika!
Rafael
Ik denk dat hij naast natuurlijk een hele mooie meg ook een tamelijk complete dolfijnenschedel zal vinden!
Heel veel plezier daar allemaal in Amerika!
Rafael
http://rafaeldavid.deviantart.com
hoi ik denk dat rene de mooiste angustidens gaat vinden . goede reis en veel zoekplezier
grtn arien
grtn arien
- Carcharias
- Contacteer:
Ik denk dat Walter weer een flinke angustidens gaat vinden. Goede reis! en veel succes met zoeken! 
Mvg, Robbin

Mvg, Robbin
Luctor et Emergo
U maakt de mooiste vondst met een donkere 4 inch meg.
Groeten Jeroen
Groeten Jeroen
http://cylichna.page.tl/Home.htm
Voor schelpen en tanden.
Voor schelpen en tanden.
om toch even bij cephalopoden te blijven,
renee vindt een prachtige nautilus waarvan de schaal geperforeerd is door dollfijnentandjes, nog zittend tussen de kaken van die dolfijn met het hele skelet erbij. De dolfijn blijkt een nieuwe soort, en draagt binnekort's renee's naam
mvg stijn
renee vindt een prachtige nautilus waarvan de schaal geperforeerd is door dollfijnentandjes, nog zittend tussen de kaken van die dolfijn met het hele skelet erbij. De dolfijn blijkt een nieuwe soort, en draagt binnekort's renee's naam
mvg stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
sharkteethrene schreef:
Ola,
Klein quizje voordat we vertrekken naar de USA.
Prijs: getoonde Hemi,van redelijk formaat.
Vraag: wie gaat de meest interesante/leuke vondst doen,en wat betreft het. (haha)
Groetjes,
Rene.
Dus het gaat niet alleen om fossielen?
laat ons zeggen dat bij het zeven ergens in een beek, bij de stilste van de bende((Geert)ja jij)er een enorme vraatzuchtige schildpad langs zijn zeef wegschiet.René gaat van het schrikken onderuit zodat de rover tussen zijn benen beland,zich daar vastbijt in z'n waadpak(gelukkig) en er gevreest wordt voor zijn kindergeld.
Het is wel geen fossiel, wordt wel niet de leukste vondst,maar de leukste anekdote.
Jongens veel plezier ginder,
Theo