ENCI: 9 juli
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Antw: Antw: ENCI: 9 juli
Hoe herken ik jou en je lief, kan geen foto op dit forum vinden. Of neem je een rode roos meeRaf_N schreef:
Mn lief en ik zullen er ook zijn,....

Paul
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
Antw: Antw: Antw: ENCI: 9 juli
Een rode roos?? hum, eerder een houweel ofzo denk k :pDe DinoDolsjes schreef:
Hoe herken ik jou en je lief, kan geen foto op dit forum vinden. Of neem je een rode roos mee?
Paul
k zal morgen ofzo een foto posten, kheb er hier geen op mn harde schijf
ken je trouwens iets van de lagen in de ENCI? k ben er nu een 4-tal keren geweest, maar k weet enkel de lichtenberg horizont te vinden

Antw: ENCI: 9 juli
Wil er niemand met mij meerijden?
Ik vertrek zaterdag om 6.00 uit Amsterdam, en kom o.a. langs Utrecht en Eindhoven als ik naar Maastricht rijd.
Voor de mensen die zelf naar de ENCI komen, ik kom met de volgende auto (foto in IJsland afgelopen zomer):

Ik vertrek zaterdag om 6.00 uit Amsterdam, en kom o.a. langs Utrecht en Eindhoven als ik naar Maastricht rijd.
Voor de mensen die zelf naar de ENCI komen, ik kom met de volgende auto (foto in IJsland afgelopen zomer):

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Echt Jammer,zaterdag kan ik niet.
En je komt nogwel langs utrecht(snik).
Maaruh volgende x misschien.
Groetjes Boukje
En je komt nogwel langs utrecht(snik).
Maaruh volgende x misschien.
Groetjes Boukje
Boukje :-)
webmaster schreef:
Wil er niemand met mij meerijden?
[eindeplaatje]
amaai, wat een knappe bak gast!!!!!
[Bewerkt door Koen op 05-07-2005 om 21:33 NL]
De ENCI is wel meer dan de lichtenberg horizont alleen heCasper schreef:
Nou dan zit je toch goed?
Groeten, Casper

Beneden in de groeve kan je plantfossielen vinden, en vooral boven de lichtenberg horizont zee-egels.
Wat betreft die zee-egels moet je hier maar ns kijken: http://members.home.nl/thebus/cretaceou ... bsite.html
Tis echt ongelooflijk hoeveel types er te vinden zijn.
Beste webmaster,
ik ben toch nog wel erg geinteresseerd om mee te rijden, hetzij bij u in de auto, wat de voorkeur geniet, hetzij door achter u aan te rijden op de motor. Aangezien er nog geen treinen rijden zo zaterdag vroeg, zal ik mijn motor ergens in Utrecht kwijt moeten kunnen indien ik in de auto meerijd. Ik weet niet hoe ik de motor ergens veilig kan stallen.
Ik heb ook een veilgheidsshelmpie nodig. Heeft u deze eventueel voor mij te leen?
Ik wil u zo spoedig mogelijk berichten over mijn plannen. U hoort het sowieso voor zaterdag.
Ik hoop van u te horen wat u van mijn idee vindt, en wat u het beste lijkt.
MVG Tyrant
* Pas btw alstublieft aan dat het reageer knopje rechts van de start nieuwe discussie knop zit. Druk telkens fout, met als gevolg dat er hele lappen tekst verwijderd worden.
BVD
ik ben toch nog wel erg geinteresseerd om mee te rijden, hetzij bij u in de auto, wat de voorkeur geniet, hetzij door achter u aan te rijden op de motor. Aangezien er nog geen treinen rijden zo zaterdag vroeg, zal ik mijn motor ergens in Utrecht kwijt moeten kunnen indien ik in de auto meerijd. Ik weet niet hoe ik de motor ergens veilig kan stallen.
Ik heb ook een veilgheidsshelmpie nodig. Heeft u deze eventueel voor mij te leen?
Ik wil u zo spoedig mogelijk berichten over mijn plannen. U hoort het sowieso voor zaterdag.
Ik hoop van u te horen wat u van mijn idee vindt, en wat u het beste lijkt.
MVG Tyrant
* Pas btw alstublieft aan dat het reageer knopje rechts van de start nieuwe discussie knop zit. Druk telkens fout, met als gevolg dat er hele lappen tekst verwijderd worden.
BVD
\"Steentjes!\"
:)
:)