Praktijkgids Fossielen van Anne Schulp
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Praktijkgids Fossielen van Anne Schulp
In de literatuurlijst staat oa de
Praktijkgids Fossielen van Anne Schulp, KNNV Uitgeverij, 160p., 16cm x 23cm, genaaid gebonden, full colour, ISBN: 90 5011 203 X
Iemand een idee of deze nog ergens te koop is? Bol, Selexyz.nl en de uitgever heeft deze niet meer op de site staan.
Groeten,
Gerard
Praktijkgids Fossielen van Anne Schulp, KNNV Uitgeverij, 160p., 16cm x 23cm, genaaid gebonden, full colour, ISBN: 90 5011 203 X
Iemand een idee of deze nog ergens te koop is? Bol, Selexyz.nl en de uitgever heeft deze niet meer op de site staan.
Groeten,
Gerard
Antw: Praktijkgids Fossielen van Anne Schulp
Hi Gerard,
Ik heb dit boekje begin oktober besteld bij PROXIS.BE. Daar stond dat het leverbaar was binnen 3 tot 4 dagen, maar ik heb nog altijd niets ontvangen.
Als ik nu de status van mijn bestelling raadpleeg staat er dat ze wachten op de uitgever.
Als ik het (ooit) toegestuurd krijg dan zal ik een seintje geven.
Beste groeten,
Danny
Ik heb dit boekje begin oktober besteld bij PROXIS.BE. Daar stond dat het leverbaar was binnen 3 tot 4 dagen, maar ik heb nog altijd niets ontvangen.
Als ik nu de status van mijn bestelling raadpleeg staat er dat ze wachten op de uitgever.
Als ik het (ooit) toegestuurd krijg dan zal ik een seintje geven.
Beste groeten,
Danny
---------
TriloBase
---------
TriloBase
---------
- Pleistoceen
- Contacteer:
Volgens deze site van het Natuurhistorisch museum Rotterdam http://www.nmr.nl/nmr/binary/retrieveFi ... le=default is het boek ruim voorradig in de museumwinkel.
Groet,
Aalt
[Bewerkt door Pleistoceen op 29-10-2009 om 22:24 NL]
Groet,
Aalt
[Bewerkt door Pleistoceen op 29-10-2009 om 22:24 NL]
Voor wie hem nog niet heeft, het boek van Anne Schulp is bij Van Pierre (Selexyz) in Eindhoven nu in de aanbieding voor maar €9,50
Groetjes
Bram
[Bewerkt door Time lord op 28-11-2009 om 16:23 NL]
Groetjes
Bram
[Bewerkt door Time lord op 28-11-2009 om 16:23 NL]
Bij "De groene poort" (oertijdmuseum) in Boxtel heb ik hem laatst ook nog gezien. Ook voor 9 euro nog iets geloof ik. Of ze eventueel versturen weet ik niet. Kijk eens op hun website. Of ga er eens langs ze hebben ook een leuk winkeltje. Mits voorradig met haaien en roggen tanden.
Groet Nikki.
PS. Misschien kun je het boek bij de Bib lenen. Hier bij ons hebben ze het in ieder geval.
[Bewerkt door Nikki op 28-11-2009 om 18:45 NL]
Groet Nikki.
PS. Misschien kun je het boek bij de Bib lenen. Hier bij ons hebben ze het in ieder geval.
[Bewerkt door Nikki op 28-11-2009 om 18:45 NL]