Wie het weet mag het zeggen.
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Wie het weet mag het zeggen.
De eerste zin had volstaan!lanselot schreef:
Wat een enorm gokgedoe weer. Mensen, kom nou eens met argumenten als je het oneens bent.
En daarbij ziet iedereen met een heel klein beetje kennis dat het een Physogaleus sp. is, zoals Hans (Stiek) al zei.
Ps: moet zeggen dat ik jou geometrische berekeningen en argumentatie binnen de determinatie ook vaak onduidelijk en slecht onderbouwd vind, maar dat is een persoonlijke mening. Daarnaast roep je zelf vaak ook iets in de trend van dit is "dit" of "dat" zonder het toe te lichten! Op grond van jou expertise?? Laat me niet lachen. Hoe dan ook. Naar mijn mening kun je beter iets toevoegen dan dat je iets afkraakt. Dat is haast wetenschappenlijk bewezen op het forum

Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 02-11-2009 om 21:50 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: Wie het weet mag het zeggen.
ssstt! jongens we gaan toch weer niet opnieuw beginnen he? Het is juist weer gezellig op het forum

- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Rustig Ward,
niet gelijk paniekeren
Een mening (alhoewel niet altijd zinnig of nuttig ) mag best uitgesproken zijn.
Voor jou geruststelling: "Back on topic"
Het tandje gaat heus wel een plaatst krijgen
Groet
niet gelijk paniekeren

Een mening (alhoewel niet altijd zinnig of nuttig ) mag best uitgesproken zijn.
Voor jou geruststelling: "Back on topic"
Het tandje gaat heus wel een plaatst krijgen

Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Sorry mannen, ik kwam inderdaad te denigrerend over. Dat was zeker niet mijn intentie, maar als ik het zo terug lees dan staat het er wel en dan zou ik me er zelf ook aan geërgerd hebben. Bij deze dus excuus.
Ik verbaas me soms alleen aan gebrek aan onderbouwing en daarmee wil ik toch even op Gerrit-Jan inhaken. Niet afkrakerig of denigrerend bedoelt, maar ik las in zijn post toch een kritische noot waar ik even op wil reageren:
Misschien zijn mijn onderbouwingen niet te volgen voor je, maar schroom dan niet me te mailen of op het forum om verduidelijking te vragen. Het is een beetje uit de losse pols schieten om dat hier zo neer te zetten. Dan zetje mij te kakken en begint idd de ellende weer, en dat wil ik niet.
Daarbij moet je het met me eens zijn dat ik (bijna) altijd heb geprobeerd mijn mening zo goed mogelijk te onderbouwen om zo een positieve bijdrage te leveren en kennis te vergroten.
Ik verbaas me soms alleen aan gebrek aan onderbouwing en daarmee wil ik toch even op Gerrit-Jan inhaken. Niet afkrakerig of denigrerend bedoelt, maar ik las in zijn post toch een kritische noot waar ik even op wil reageren:
Misschien zijn mijn onderbouwingen niet te volgen voor je, maar schroom dan niet me te mailen of op het forum om verduidelijking te vragen. Het is een beetje uit de losse pols schieten om dat hier zo neer te zetten. Dan zetje mij te kakken en begint idd de ellende weer, en dat wil ik niet.
Daarbij moet je het met me eens zijn dat ik (bijna) altijd heb geprobeerd mijn mening zo goed mogelijk te onderbouwen om zo een positieve bijdrage te leveren en kennis te vergroten.