Bijeenkomst "Amerika-gangers"
Bijeenkomst "Amerika-gangers"
Hallo allemaal,
Vandaag waren we op de door Jan Boes (Hammerhead) geïnitieerde bijeenkomst van de "Amerika-gangers" van ons forum, in Harmelen. Langs deze weg wil ik Jan (maar ook de rest van de ploeg die aanwezig was) nogmaals hartelijk danken voor een leuke en leerzame dag. De lezing van Wim van Brugghen over 'protohaaien' was erg onderhoudend en bovendien zeer goed uit te zitten - ik zit beroepshalve vaak bij 'praatjes' en dit was één van de aangenaamste in jááren! Bedankt Wim!
Nogmaals: erg leuke dag, bedankt voor het initiatief (en namens Arendsoog jr nogmaals voor de mooie Hemipristis bedankt aan Patrick).
De beide Arendsogen hebben in elk geval iets om de komende jaren voor te sparen... (alleen jammer dat je zo lang in 't vliegtuig zit).
Groeten, Jan
Vandaag waren we op de door Jan Boes (Hammerhead) geïnitieerde bijeenkomst van de "Amerika-gangers" van ons forum, in Harmelen. Langs deze weg wil ik Jan (maar ook de rest van de ploeg die aanwezig was) nogmaals hartelijk danken voor een leuke en leerzame dag. De lezing van Wim van Brugghen over 'protohaaien' was erg onderhoudend en bovendien zeer goed uit te zitten - ik zit beroepshalve vaak bij 'praatjes' en dit was één van de aangenaamste in jááren! Bedankt Wim!
Nogmaals: erg leuke dag, bedankt voor het initiatief (en namens Arendsoog jr nogmaals voor de mooie Hemipristis bedankt aan Patrick).
De beide Arendsogen hebben in elk geval iets om de komende jaren voor te sparen... (alleen jammer dat je zo lang in 't vliegtuig zit).
Groeten, Jan
wie zoekt zal vinden
- digging for it
- Contacteer:
Antw: Bijeenkomst "Amerika-gangers"
Hoi Jan
Het was inderdaad een leuke dag. Ook de lezing van Wim was erg interessant en onderhoudend. Ben blij dat junior blij is met zijn tandje. Hopelijk zien we elkaar nog eens.
P.s. de hemi komt uit de powder horse bream, dorchester, south carolina.
Groeten Patrick
Het was inderdaad een leuke dag. Ook de lezing van Wim was erg interessant en onderhoudend. Ben blij dat junior blij is met zijn tandje. Hopelijk zien we elkaar nog eens.
P.s. de hemi komt uit de powder horse bream, dorchester, south carolina.
Groeten Patrick
Dag Patrick (en anderen),
Als er wat te zoeken valt proberen wij van de partij te zijn, dus we komen elkaar vast nog wel ergens tegen.
Voor iedereen die er niet bij was, of één en ander nog eens op z'n gemak wil nazien heb ik even gezocht:
http://www.fossilquarry.com/
Veel lees- en kijkplezier!
Groeten
PS: 't Is Wim van der Brugghen zag ik later - sorry!
[Bewerkt door arendsoog op 07-11-2009 om 22:48 NL]
Als er wat te zoeken valt proberen wij van de partij te zijn, dus we komen elkaar vast nog wel ergens tegen.
Voor iedereen die er niet bij was, of één en ander nog eens op z'n gemak wil nazien heb ik even gezocht:
http://www.fossilquarry.com/
Veel lees- en kijkplezier!
Groeten
PS: 't Is Wim van der Brugghen zag ik later - sorry!
[Bewerkt door arendsoog op 07-11-2009 om 22:48 NL]
wie zoekt zal vinden
- sharkteethrene
Het was inderdaad een leuke en interesante dag.dit moeten we zeker vaker doen.
Groetjes,
Rene.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Dag Rene,
Misschien per 'onderwerp'? Ik weet al wel een leuke
"Kaakjes", zoals Wim van der Brugghen aangaf toen het over 'schelpenzoekers' ging, kon wel eens héél interessant worden...
Inderdaad: vaker doen. Alleen: het kost ons wel tijd om te zoeken. Elk voordeel heb z'n nadeel...
Groeten, Jan
Misschien per 'onderwerp'? Ik weet al wel een leuke

Inderdaad: vaker doen. Alleen: het kost ons wel tijd om te zoeken. Elk voordeel heb z'n nadeel...
Groeten, Jan
wie zoekt zal vinden
- sharkteethrene
Ola Jan,
Een onderwerp wat zeker de nodige aandacht verdient,gezamelijk moet dit ook lukken toch.
Ik kijk uit na de volgende bijeenkomst,gezien de opkomst en de samenhorigheid zal dit snel te realiseren zijn.
groetjes,
Rene.
Een onderwerp wat zeker de nodige aandacht verdient,gezamelijk moet dit ook lukken toch.
Ik kijk uit na de volgende bijeenkomst,gezien de opkomst en de samenhorigheid zal dit snel te realiseren zijn.
groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Dag Rene,
Lijkt mij ook! Ik moet zeggen: het was een verademing na het gekat op elkaar(onder meer via dit forum). Ik denk dat dit soort ontmoetingen zeker een positieve bijdrage levert aan met meer respect met elkaar omgaan.
Groeten, Jan
Lijkt mij ook! Ik moet zeggen: het was een verademing na het gekat op elkaar(onder meer via dit forum). Ik denk dat dit soort ontmoetingen zeker een positieve bijdrage levert aan met meer respect met elkaar omgaan.
Groeten, Jan
wie zoekt zal vinden
- Hammerhead
De bijeenkomst is een succes geworden.
Voor mij was dit een try-out om te kijken wat de opkomst is.
Niet iedereen kon komen maar we waren uiteindelijk toch met zo'n dertig personen (zaaltje vol!).
Er zal een vervolg hierop komen en ik verwacht dat komend voorjaar te doen.
We kunnen dan dezelfde lokatie gebruiken.
Meer hierover zal ik te zijner tijd ook op dit forum bekend maken.
Jan
Voor mij was dit een try-out om te kijken wat de opkomst is.
Niet iedereen kon komen maar we waren uiteindelijk toch met zo'n dertig personen (zaaltje vol!).
Er zal een vervolg hierop komen en ik verwacht dat komend voorjaar te doen.
We kunnen dan dezelfde lokatie gebruiken.
Meer hierover zal ik te zijner tijd ook op dit forum bekend maken.
Jan
de Brabantse bende afdeling Flevoland
Jan en andere amerikagangers,
ik begrijp dat ik een interessante middag heb gemist, heb ik iets over het hoofd gezien of was dit een uitnodiging aan een beperkte groep (wat natuurlijk moet kunnen.
Bij een volgende try-out hou ik mij aanbevolen.
Overigens leuke verslagen en mooie vondsten.
groet Kees
fossiel:
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
Hallo alle Amerika-gangers.
Het was zeker een interessante dag, een zaterdag.
Bij de volgende zijn we ook weer aanwezig, want zo leer je weer eens wat bij van de eerste haaiensoort.
Deze dag was goed besteed, dus voor herhaling vatbaar.
Groeten John.
Het was zeker een interessante dag, een zaterdag.
Bij de volgende zijn we ook weer aanwezig, want zo leer je weer eens wat bij van de eerste haaiensoort.
Deze dag was goed besteed, dus voor herhaling vatbaar.
Groeten John.
SeeYou!