vondsten Hoevenen
Antw: vondsten Hoevenen
Toch nog mooie vondsten Stijn
. Vooral al die schelpen, ik moet zelf ook maar eens een zeefje ineen knutselen en op pad gaan.
Groetjes,
Juul

Groetjes,
Juul
Antw: vondsten Hoevenen
Ik heb verschillende bronnen opgezocht en het moet Glycymeris zijn. 2 maal een y dus.
Bron 1 : Ottema,J. in't Hout, W., Fossielen uit het 4de havendok bij Kallo België. Geologisch museum A'dam.
Bron 2 : Marquet,R., The Neogene Amphineura and Bivalvia from Kallo and Doel, Paleo Publishing and library vzw. 2002.
Aan de hand van de uitgesproken chevron (= driehoekige ribbels boven aan het slot) vermoed ik dat het hier gaat over een Glycymeris obovata.
Danny.
Bron 1 : Ottema,J. in't Hout, W., Fossielen uit het 4de havendok bij Kallo België. Geologisch museum A'dam.
Bron 2 : Marquet,R., The Neogene Amphineura and Bivalvia from Kallo and Doel, Paleo Publishing and library vzw. 2002.
Aan de hand van de uitgesproken chevron (= driehoekige ribbels boven aan het slot) vermoed ik dat het hier gaat over een Glycymeris obovata.
Danny.
---------
TriloBase
---------
TriloBase
---------
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Antw: vondsten Hoevenen
Helder dan houden we het op een y.trilobase schreef:
Over die bronnen. Zijn die nog ergens verkrijgbaar?
Groeten,
Gerard
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Antw: vondsten Hoevenen
Bokito is niet te stoppenSpongebob schreef:
1-0 voor Bokito!