ENCI: 9 juli
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Antw: ENCI: 9 juli
Dus als ik het goed heb komen nu in ieder geval:
Herman
Tyrant
RAF_N & \"Liefje\"
Ondergetekende
Nog anderen?
Groet,
Paul
[Bewerkt door De DinoDolsjes op 06-07-2005 om 20:29 NL]
Herman
Tyrant
RAF_N & \"Liefje\"
Ondergetekende
Nog anderen?
Groet,
Paul
[Bewerkt door De DinoDolsjes op 06-07-2005 om 20:29 NL]
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
Ik zou dolgraag weer eens keertje gaan, maar mijn baas heeft me komende zaterdag weer eens nodig
Ik heb augustus al wel in mijn agenda genoteerd, hopelijk lukt het me dan wel.
In ieder geval succes allemaal, ben zeer benieuwd of de Lichtenberg-horizont weer een beetje beter bereikbaar is (en uiteraard naar jullie vondsten).

Ik heb augustus al wel in mijn agenda genoteerd, hopelijk lukt het me dan wel.
In ieder geval succes allemaal, ben zeer benieuwd of de Lichtenberg-horizont weer een beetje beter bereikbaar is (en uiteraard naar jullie vondsten).
John
http://fossils-collecting-swapping.atwebpages.com
http://maastrichtiansharks.atwebpages.com
http://fossils-collecting-swapping.atwebpages.com
http://maastrichtiansharks.atwebpages.com
Antw: Antw: ENCI: 9 juli
Eeeeh nee liever niet.Tyrant schreef:
* Pas btw alstublieft aan dat het reageer knopje rechts van de start nieuwe discussie knop zit. Druk telkens fout, met als gevolg dat er hele lappen tekst verwijderd worden.
BVD
Men moet het ijzer smeden wanneer het heet is

Ik zeg mijn zegje, druk op tab, ram op enter en de post is geplaatst. als die knoppen om zouden wisselen, zou ik en met mij waarschijnlijk een heleboel andere oude forumrotten het telkens weer verkeerd doen... met als gevolg dat er heel veel nutteloze informatie wordt verspild, en dat willen we toch niet?
Dus laat de boel maar gewoon zoals het is, dan wordt het tenminste niet erger. lekker conservatief

Groeten, Casper
Tab>>>Enter
Post mortem we sort 'em!
Ok prima, zo had ik het nog niet bekeken.
Ga zo even naar de rechtbank hier in Rotterdam. Opa van mijn vriendin is het niet eens met de school die plotseling naast hun woning wordt geplaatst. Ik doe de studie rechten(hbo), dus is interessant voor mij
Ga zo even naar de rechtbank hier in Rotterdam. Opa van mijn vriendin is het niet eens met de school die plotseling naast hun woning wordt geplaatst. Ik doe de studie rechten(hbo), dus is interessant voor mij

\"Steentjes!\"
:)
Joepie,
morgenochtend is het zover. ENCI! (en nog iets in belgie ofzo). Heb er zin in, ben benieuwd naar de vondsten, heb net in een grabbelton al wat steenbeiteltjes kunnen vinden (formido). Wordt dus weer hakken geblazen. Vraagje: zijn fossielen vaak wat waard in de zin van financiele waarde (geld)? Niet dat ik het daarvoor zou doen, maar vraag het me gewoon af.
MVG Lars
morgenochtend is het zover. ENCI! (en nog iets in belgie ofzo). Heb er zin in, ben benieuwd naar de vondsten, heb net in een grabbelton al wat steenbeiteltjes kunnen vinden (formido). Wordt dus weer hakken geblazen. Vraagje: zijn fossielen vaak wat waard in de zin van financiele waarde (geld)? Niet dat ik het daarvoor zou doen, maar vraag het me gewoon af.
MVG Lars
\"Steentjes!\"
Gevaarlijke vraag op dit forum ben ik bang 
Je hebt geen productiekosten ofzo dus volgens mij zijn ze waard wat de gek ervoor geeft...
maar voor een bijzonder fossiel zal de gek natuurlijk al snel meer geven.
Groeten, Casper

Je hebt geen productiekosten ofzo dus volgens mij zijn ze waard wat de gek ervoor geeft...
maar voor een bijzonder fossiel zal de gek natuurlijk al snel meer geven.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
zeker weten! Ze hebben een zekere marktwaarde, maar dat hangt af van vele factoren: de zeldzaamheid, de grootte, de qualiteit en volledigheid, de desarticulatie, geprepareerd of niet en noem maar op. Het preparatiewerk is vaak een groot deel van de prijs van een fossiel. Er wordt daar vaak erg op gespaard door bepaalde \"snelle\" en vaak destructieve methoden te gebruiken. Wat ook belangrijk is, de plaats/persoon die ze verkoopt. Als je naar henskensfossils kijkt, die vragen schandalige prijzen, tot 10 maal de normale prijs.Tyrant schreef:
Joepie,
Vraagje: zijn fossielen vaak wat waard in de zin van financiele waarde (geld)? Niet dat ik het daarvoor zou doen, maar vraag het me gewoon af.
MVG Lars
Ga maar eens naar een fossielenbeurs en dan zul je zien wat ze soms vragen.
Nu is het natuurlijk niet zo dat elk fossiel een enorme waarde heeft. Je moet al veel geluk en geduld vinden om iets zeldzaam en duur te vinden, maar dat neemt niet weg dat elk fossiel een onschatbare sentimentele waarde heeft!!
je mag ons ook gewoon raf & kris noemen hoorDe DinoDolsjes schreef:
Dus als ik het goed heb komen nu in ieder geval:
Herman
Tyrant
RAF_N & \"Liefje\"
Ondergetekende
Paul

En foto van kris:

mn broer komt waarschijnlijk ook nog mee, maar van hem heb ik nie dadelijk een foto...
mn broer komt waarschijnlijk ook nog mee, maar van hem heb ik nie dadelijk een foto...