Bijeenkomst "Amerika-gangers"
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Bijeenkomst "Amerika-gangers"
Ik vraag me precies hetzelfde afhaaiku04 schreef:
ik begrijp dat ik een interessante middag heb gemist, heb ik iets over het hoofd gezien of was dit een uitnodiging aan een beperkte groep

Heb blijkbaar iets gemist.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- binbinneke
- Contacteer:
Antw: Bijeenkomst "Amerika-gangers"
Aan Jan,
sorry dat 'k niets meer van me heb laten weten. Ik had er graag aanwezig geweest maar aan het feit te wijten dat ik de mail nogal laat las en tegen de gebeurtenis aan totaal vergeten ben heb ik er niet meer aan gedacht.
Volgende keer beter, ik hoor dat 't al zeer interessant was.
gr. robin
sorry dat 'k niets meer van me heb laten weten. Ik had er graag aanwezig geweest maar aan het feit te wijten dat ik de mail nogal laat las en tegen de gebeurtenis aan totaal vergeten ben heb ik er niet meer aan gedacht.
Volgende keer beter, ik hoor dat 't al zeer interessant was.
gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/
@ Jan,
Ondanks dat wij wat later aanschoven was het zeer de moeite waard en ook heel gezellig.
Bedankt voor dit goede initiatief (en de rest van de ploeg voor hun bijdrage aan de foto presentatie en de volgende keer zijn we er graag weer bij.
Met dank aan Patrick voor het afstaan van 2 van de mooie Hemi's en ook bedankt namens Torben.
Josine
Ondanks dat wij wat later aanschoven was het zeer de moeite waard en ook heel gezellig.
Bedankt voor dit goede initiatief (en de rest van de ploeg voor hun bijdrage aan de foto presentatie en de volgende keer zijn we er graag weer bij.
Met dank aan Patrick voor het afstaan van 2 van de mooie Hemi's en ook bedankt namens Torben.
Josine
Josine
- Hammerhead
De uitnodiging voor de bijeenkomst heb ik aan een beperkte groep verstuurd.
Het was echt een try-out om te kijken hoeveel mensen zouden komen en of men dit wel leuk zou vinden.
Er komt een vervolg op en dan wil ik de foto's van onze USA trip ook weer vertonen.
Dan kunnen de overige forumleden deze alsnog bekijken.
Dit wil ik doen in combinatie met iets anders waar ik nog overleg over zal hebben.
Jan
Het was echt een try-out om te kijken hoeveel mensen zouden komen en of men dit wel leuk zou vinden.
Er komt een vervolg op en dan wil ik de foto's van onze USA trip ook weer vertonen.
Dan kunnen de overige forumleden deze alsnog bekijken.
Dit wil ik doen in combinatie met iets anders waar ik nog overleg over zal hebben.
Jan
de Brabantse bende afdeling Flevoland
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hoi Jan,
lijkt me bere interessant. Ik wil zeker komen de volgende keer.
Groet
lijkt me bere interessant. Ik wil zeker komen de volgende keer.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Hallo Jan,
ik heb zeker interesse.
groet Kees
fossiel:
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
@Jan ook namens mij bedankt voor de gezellige middag en ik zal er de volgende keer zeker weer bij zijn het was erg leerzaam
grtn arien van oord
grtn arien van oord