U.S.A. tripreport dag 9 (de laatste zoekdag)
- sharkteethrene
Antw: U.S.A. tripreport dag 9 (de laatste zoekdag)
Tjsaaa,helaas alweer de laatste dag.
Ik had er veel langer willen blijven (snik snik)volgend jaar maar weer.
Zoals al eerder vermeld stond de laatste dag geheel in het teken van John Powell.
(Geen familie van George Powell)
John is een zeer gastvrij en vrijgevig persoon,hij had bij aankomst dan ook weer het nodige materiaal klaarliggen waar we in mochten grabelen.
Vergelijk het met zes kinderen is een snoepwinkel,lol.
Daarna zijn we tezamen naar een zoeklocatie geweest waar enkel John weet van heeft.
Hij gaat hier zo nu en dan heen als het flink geregend heeft en dit al voor enkele jaren.Hij heeft dan ook een aardige collectie van deze locatie opgebouwd.
Zelf heb ik er die dag een stuk of 50 tandjes gevonden waarvan er 15 zeer fraai waren,er komen de meest wonderlijke kleuren voor
De foto's zijn van vondsten van deze locatie niet alles is zelf gevonden,John heeft ook het nodige gedoneerd.
We zijn daarna nog even naar Lee-Creek geweest,we kunnen het niet laten he.lol.
En daar nog enkele tandjes opgeraapt,je kan er niet teveel hebben he!
S'avonds op zoek gegaan naar een leuke kroeg voor wat vertier,de buit was al binnen dus.
Helaas na heel wat rondgereden te hebben bleek er daar zoiets niet te bestaan???????
We zijn dan ook op de hotelkamer nog wat pintjes gaan nuttigen.
Gezien het medegezelshap was dit ook een succes.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Wauw die linkse gespikkelde Hemipristis is een ongeloofelijk mooi tandje!
Inderdaad nergens een bar te bespeuren. Dan hebben we het maar zelf nog gezellig gemaakt. Het waren eigenlijk allen TOPdagen. Een ervaring en vele vriendschappen rijker.
Gr Geert
Gr Geert
- DragonSearcher
Hi Rene,
Wat is dat fossiel op jou laatste foto? Ik kan niet direct zeggen wat het is, dus ben wel benieuwd
Gr Jerry
Wat is dat fossiel op jou laatste foto? Ik kan niet direct zeggen wat het is, dus ben wel benieuwd

Gr Jerry
... Eternity awaits ...
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Heren USA gangers,
m'n complimenten! Het was een heerlijke soap die ik dagelijks met veel belangstelling gevolgd heb.
Volgend jaar opnieuw?
m'n complimenten! Het was een heerlijke soap die ik dagelijks met veel belangstelling gevolgd heb.
Volgend jaar opnieuw?

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- sharkteethrene
Antw: Antw: U.S.A. tripreport dag 9 (de laatste zoekdag)
Ola Jerry,DragonSearcher schreef:
Hi Rene,
Gr Jerry
Leuk dat je dat vraagt.
ik ben daar druk mee bezig en moet nog het een en ander doornemen.
Een optie is een "walrus tand".
Dit gezien vanuit soortgelijke gedane vondsten die hieraan toebeschreven zijn.
Maar ik ben hier (natuurlijk) nog niet 100% van overtuigd,lol.
Ik kom er dus nog op terug,als ik meer weet.
Groetjes,
Rene.
- sharkteethrene
Ola Frederik,Frederik schreef:
Heren USA gangers,
Volgend jaar opnieuw?
Zeker weer terug volgend jaar,na mijn gevoel hebben we niet alles meegenomen en ligt daar nog materiaal,lol.
Erg leuke reports over jullie zoektrip! Mijn complimenten met het uitgebreide verslag.
Ik denk dat velen met mij direct zin hebben gekregen om ook eens die kant op te gaan en de slangen, krokodillen en beren te trotseren!
Ik denk dat velen met mij direct zin hebben gekregen om ook eens die kant op te gaan en de slangen, krokodillen en beren te trotseren!
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Grappig, tussen al die prachtige vondsten viel deze hemi mij ook al op. Eerst dacht ik dat hij grotere kartels had, maar dat is het niet. Aparte vorm, spikkels, ik weet niet waarom hij me extra opviel.mineraal0 schreef:
Wauw die linkse gespikkelde Hemipristis is een ongeloofelijk mooi tandje!
Zie jij als eigenaar er iets speciaals aan Rene? Of is het "gewoon een ongelofelijk mooi tandje"?
Grrr Edo
mij zijn niet van de bange, mij zijn alleen van de voorzichtige.
Klukkluk
Klukkluk
Rene, ik vraag me af welke isurus-soort op foto nummer zes van je laatste fotoreeks is afgebeeld!
Groeten,
Casper
Groeten,
Casper
Post mortem we sort 'em!