Thema-dag ZEE-EGELS 21 november Utrecht
Antw: Thema-dag ZEE-EGELS 21 november Utrecht
Het was inderdaad een leuke en leerzame dag, met veel mooie fossielen en ik heb een aantal aardige mensen van het forum ontmoet. Ook de lezingen waren erg interessant. Tom, nogmaals bedankt voor de mooie egels, ook namens mijn moeder.
Groeten,
Bram.
Groeten,
Bram.

- Spongebob
- Has thanked: 411 times
- Been thanked: 633 times
was getekend:Gerrit-Jan schreef:
Bijgaand een foto van Tom bij zijn stand!
GJ van Tellingen; PAPARAZZI-fotograaf

Je hebt met fotograferen duidelijk gewacht tot de grootste menigte vertrokken was. Zo'n 130 bezoekers was geen slechte opkomst. En, inderdaad, het was erg gezellig.
De lezingen vond ik geweldig. Weer veel opgestoken.
Aan het eind toch nog een kleine domper: de volgende GAC-bijeenkomst gaat over.......VISSEN

Dat worden dus bergen haaientanden.
Ik hoop dat er op die dag weer vele beurzen georganiseerd worden

Time fades away (Neil Young)
Hoi,
Moest eerst uiteraard Sinterklaas en mijn zoontje van 1,1 jaar aan elkaar voorstellen in Houten, erg grappig maar ik wilde ook naar de zeeëgels, tja. Gelukkig was de Sint vroeg in Houten en was er zodoende nog tijd over, dus gauw te fiets naar TNO voor de zeeëgels. Heb helaas John Jagt en René Fraaye gemist maar erg mooie zeeëgels gezien, o.a. de verzameling regulaire zeeëgels zvan dhr. Blokhuizen is indrukwekkend te noemen!
Tom, nog bedankt voor die conulus-zeeëgeltjes in situ uit Wüllen, een welkome verassing!
Groet,
Stefan
[Bewerkt door Steefgeo op 21-11-2009 om 23:10 NL]
Moest eerst uiteraard Sinterklaas en mijn zoontje van 1,1 jaar aan elkaar voorstellen in Houten, erg grappig maar ik wilde ook naar de zeeëgels, tja. Gelukkig was de Sint vroeg in Houten en was er zodoende nog tijd over, dus gauw te fiets naar TNO voor de zeeëgels. Heb helaas John Jagt en René Fraaye gemist maar erg mooie zeeëgels gezien, o.a. de verzameling regulaire zeeëgels zvan dhr. Blokhuizen is indrukwekkend te noemen!
Tom, nog bedankt voor die conulus-zeeëgeltjes in situ uit Wüllen, een welkome verassing!
Groet,
Stefan
[Bewerkt door Steefgeo op 21-11-2009 om 23:10 NL]
Leuke leerzame dag, hoewel de tweede lezing
duidelijk meer voor de kenner was. Uit het verhaal van René was voor de leek veel op te steken. Mooie verzamelingen gezien o.a. van regiogenoot en altijd enthousiaste Ben Blokhuijzen. Verder kennis gemaakt met een aantal forumleden (o.a. Herman, Stiek, Tom en Gerrit-Jan. Volgende thema dag gaat over vissen dus ook haaien

groet Kees
fossiel:
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
- Supergraver
En wederom vraag ik me af waarom ik ook alweer in Noorwegen woon, hahahahaha.
Jammer om het gemist te hebben, maar zo te zien hebben jullie je daar allemaal erg vermaakt!
Groeten uit Norge!
Martijn
Jammer om het gemist te hebben, maar zo te zien hebben jullie je daar allemaal erg vermaakt!
Groeten uit Norge!
Martijn
't Was een leuke dag. Veel geleerd over zeegels.
Ik ben benieuwd of de forumleden een tafeltje haaientanden gaan bemannen op de volgende themadag over vissen.
groeten,
Jeroen
Ik ben benieuwd of de forumleden een tafeltje haaientanden gaan bemannen op de volgende themadag over vissen.
groeten,
Jeroen