super vondst uit residu omgevin Oss
- digging for it
- Contacteer:
super vondst uit residu omgevin Oss

Ik ben al een gehele tijd bezig met mijn verbouwing van de bijkeuken om er een perfecte werkplaats van te maken voor mijn hobby. Op dit moment ben ik bijna klaar (alleen nog water aansluiten)en dan kan ik weer perfect aan de slag.
Door deze verbouwing en mijn studie kwam ik niet meer toe aan het zoeken naar fossielen. Tot voor een paar weken geleden. Ik had nog een half emmertje residu uit omgeving Oss staan waarvan ik dacht dit maar eens door te spitten. Dit residu had ik al verzameld in september 2009 en ik heb er vaak over nagedacht om dit weg te gooien omdat er eigenlijk niets uitkwam en het gruwelijk in de weg stond. Maar gelukkig heb ik dit niet gedaan, want bijna onderaan zat deze beauty. een Somniosus en ook nog uit omgeving Oss. Super gewoon.
Bijgevoegd zien jullie ook nog wat foto's van mijn nieuwe werkplek met opslag ruimte.
Groeten Patrick
Antw: super vondst uit residu omgevin Oss
He Patrick,
supervondst man!tevens mooi werk geleverd,wanneer is de inhuldiging!!

Wally
supervondst man!tevens mooi werk geleverd,wanneer is de inhuldiging!!

Wally
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hey Patrick,
geweldige vondst. Maar goed dat je het laatste beetje niet weggedaan hebt.
Mooie ladenkast ook!
Groet
geweldige vondst. Maar goed dat je het laatste beetje niet weggedaan hebt.
Mooie ladenkast ook!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Mooi zeg! Dan zie je maar dat in elk handje residu iets moois kan zitten!
Haal je meer van dit soort dingen er uit?
Groeten,
Gerard
Haal je meer van dit soort dingen er uit?
Groeten,
Gerard
- Supergraver
Jaja, Patrick slaat weer toe!
Kan je die ook afkruisen op de lijst
Gr
Martijn
Kan je die ook afkruisen op de lijst

Gr
Martijn
Hallo Patrick,
Dit is inderdaad 'n mooi tandje.
Zeker uit de omgeving Oss zijn deze behoorlijk zeldzaam.
Ik denk dat de bekende vondsten op twee handen te tellen zijn.
Hoe grof neem jij je zeefresidu mee? want deze tandjes zijn toch niet zo klein.
Groeten Hans
Dit is inderdaad 'n mooi tandje.
Zeker uit de omgeving Oss zijn deze behoorlijk zeldzaam.
Ik denk dat de bekende vondsten op twee handen te tellen zijn.
Hoe grof neem jij je zeefresidu mee? want deze tandjes zijn toch niet zo klein.
Groeten Hans
Hans
- digging for it
- Contacteer:
Antw: super vondst uit residu omgevin Oss @Martijn en Stiek
Hoi Martijn
Inderdaad, weer een van het lijstje af. Het wordt zo gelukkig steeds korter, maar ik hebnog steeds niet alles. Gelukkig maar, want je moet nog iets te wensen hebben.
@ Stiek
Dit is inderdaad vrij grof materiaal geweest. Dit is materiaal wat rechtstreeks uit de buis komt. Het is dat materiaal wat al standaard uit veel schelpenmateriaal bestaat met eigenlijk geen grote tanden erin. Wel veel schelpen gruis, en ook wat zanderig. Hierin vind je ook vaak de noto's. Ik hoop dat je dan weet welk materiaal ik bedoel. Zo niet dan mail me maar.
groeten Patrick
Inderdaad, weer een van het lijstje af. Het wordt zo gelukkig steeds korter, maar ik hebnog steeds niet alles. Gelukkig maar, want je moet nog iets te wensen hebben.
@ Stiek
Dit is inderdaad vrij grof materiaal geweest. Dit is materiaal wat rechtstreeks uit de buis komt. Het is dat materiaal wat al standaard uit veel schelpenmateriaal bestaat met eigenlijk geen grote tanden erin. Wel veel schelpen gruis, en ook wat zanderig. Hierin vind je ook vaak de noto's. Ik hoop dat je dan weet welk materiaal ik bedoel. Zo niet dan mail me maar.
groeten Patrick
- Hammerhead
Hallo Patrick,
Een super mooie vondst!
En dan die mooie werkruimte die je hebt gecreëerd!
Ik neem aan dat er ook verwarming in zit zodat je ook met de huidige temperaturen daar door kan gaan.
Groeten,
Jan
Een super mooie vondst!
En dan die mooie werkruimte die je hebt gecreëerd!
Ik neem aan dat er ook verwarming in zit zodat je ook met de huidige temperaturen daar door kan gaan.
Groeten,
Jan
de Brabantse bende afdeling Flevoland
- digging for it
- Contacteer:
Antw: super vondst uit residu omgevin Oss @ Jan
Hoi Jan
Ja, zit er allemaal Jan. Tegelvloertje gelegd, elektriciteit, water en verwarming aangelegd. Wat extra verlichting en de kastjes. Moet straks nog de laatste dingen doen zoals een stofkast zodat ik er rustig kan prepareen, maar ook dat komt goed. Het gaat wel allemaal erg langzaam door mijn studie maar persoonlijk vind ik dat het resultaat er mag wezen.
Groeten Patrick
Ja, zit er allemaal Jan. Tegelvloertje gelegd, elektriciteit, water en verwarming aangelegd. Wat extra verlichting en de kastjes. Moet straks nog de laatste dingen doen zoals een stofkast zodat ik er rustig kan prepareen, maar ook dat komt goed. Het gaat wel allemaal erg langzaam door mijn studie maar persoonlijk vind ik dat het resultaat er mag wezen.
Groeten Patrick