rare tanden
rare tanden
In mill heb ik laatst haaientanden op het strand gevonden. Maar ze waren bol aan de punt, alsof ze in cadzand waren gevonden. Kan iemand me mischien helpen.
groeten guus
[Bewerkt door megagb op 17-02-2010 om 15:35 NL]
groeten guus
Guus
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: rare tanden
misschien zijn ze gewoon wat afgesletenmegagb schreef:
In mill heb ik laatst haaientanden op het strand gevonden. Maar ze waren bol aan de punt, alsof ze in cadzand waren gevonden. Kan iemand me mischien helpen.
groeten guus
gr tim
tb
In december vorig jaar hebben wij er aldaar vele honderden opgeraapt. Allemaal waren ze beschadigd/kapot. Ik denk dat ze door iemand zijn rondgestrooid. Van sommige had ik de indruk dat ze niet in Mill gevonden zijn. Geen idee waar ze wel vandaan komen. Wil de strooier zich melden!
Groet, Jan.
Groet, Jan.
beter een vogel in het zand, dan tien in de lucht.
Hoi Guus,
Ik ondek nu pas dat jij het bent. Megagb is dan ook een prima schuilnaam. Het staat zeker voor Megalodon Guus Bimek. Laten we hopen dat je die naam snel waar kunt maken en op een mooie dag een knoeperd van een Meg uit het zand weet te toveren. Ik zal zondag ook een foto plaatsen van onze strandvondsten uit omgeving Oss. Het mysterie zal wel niet opgelost worden.
Veel groeten, Jan en Giel.
Ik ondek nu pas dat jij het bent. Megagb is dan ook een prima schuilnaam. Het staat zeker voor Megalodon Guus Bimek. Laten we hopen dat je die naam snel waar kunt maken en op een mooie dag een knoeperd van een Meg uit het zand weet te toveren. Ik zal zondag ook een foto plaatsen van onze strandvondsten uit omgeving Oss. Het mysterie zal wel niet opgelost worden.
Veel groeten, Jan en Giel.
beter een vogel in het zand, dan tien in de lucht.