Mineralen, edelstenen en fossielenbeurs 27 en 28 febr.
Antw: Antw: Antw: Mineralen, edelstenen en fossielenbeurs 27 en 28 febr.
Spijtig Rene maar we zullen inderdaad nog wel eens afspreken.sharkteethrene schreef:Ola Ed,Ed_je schreef:
Hopelijk komen er ook enkele oude bekenden vanuit de Nederlandse omgeving! ik denk bv. aan Rene,rene 123 ,Josine etc...zou wel leuk,wezen.
groetjes Ed
P.S.Rene ze hebben daar ook lekker bier 'k zeg 't maar,een exta motivatie om je naar daar probere te krijgen,lol.
Ik zal wel te Belgie zijn (en een pintje nuttigen) maar het zal elders zijn.
Maar je hebt gelijk,het is alweer even geleden dus snel maar weer eens afspreken.
Groetjes,
Rene.
Da komt goe,zeker weten!
Groetjes Ed
Edje
Antw: Antw: Mineralen, edelstenen en fossielenbeurs 27 en 28 febr.
Dit weekend gaat het helaas niet lukken, maar 8 mei a.s. zal ik er zeker bij zijn.Ed_je schreef:
Hopelijk komen er ook enkele oude bekenden vanuit de Nederlandse omgeving! ik denk bv. aan Rene,rene 123 ,Josine etc...zou wel leuk,wezen.
groetjes Ed
En ook al is het op dit moment wat mager qua vondsten in de omg Antw ik ben er nog regelmatig. Nu het goede weer nog..

Groetjes,
Josine
Josine
Antw: Antw: Antw: Mineralen, edelstenen en fossielenbeurs 27 en 28 febr.
Hei Josine ,bedankt nog voor je reactie en tot weerziens omgeving Antwerpen of elders!Josine schreef:Dit weekend gaat het helaas niet lukken, maar 8 mei a.s. zal ik er zeker bij zijn.Ed_je schreef:
groetjes Ed
En ook al is het op dit moment wat mager qua vondsten in de omg Antw ik ben er nog regelmatig. Nu het goede weer nog..
Groetjes,
Josine
Het weer zal toch ooit wel eens beteren zeker?!
groetjes Ed

Edje