Mineralen, edelstenen en fossielenbeurs 27 en 28 febr.

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Ed_je
Antw: Antw: Antw: Mineralen, edelstenen en fossielenbeurs 27 en 28 febr.

Bericht door Ed_je » 23 feb 2010, 10:08

sharkteethrene schreef:
Ed_je schreef:
Hopelijk komen er ook enkele oude bekenden vanuit de Nederlandse omgeving! ik denk bv. aan Rene,rene 123 ,Josine etc...zou wel leuk,wezen.

groetjes Ed

P.S.Rene ze hebben daar ook lekker bier 'k zeg 't maar,een exta motivatie om je naar daar probere te krijgen,lol. :)
Ola Ed,

Ik zal wel te Belgie zijn (en een pintje nuttigen) maar het zal elders zijn.

Maar je hebt gelijk,het is alweer even geleden dus snel maar weer eens afspreken.

Groetjes,
Rene.
Spijtig Rene maar we zullen inderdaad nog wel eens afspreken.
Da komt goe,zeker weten!

Groetjes Ed

Edje

Josine
Contacteer:
Antw: Antw: Mineralen, edelstenen en fossielenbeurs 27 en 28 febr.

Bericht door Josine » 27 feb 2010, 13:46

Ed_je schreef:
Hopelijk komen er ook enkele oude bekenden vanuit de Nederlandse omgeving! ik denk bv. aan Rene,rene 123 ,Josine etc...zou wel leuk,wezen.

groetjes Ed
Dit weekend gaat het helaas niet lukken, maar 8 mei a.s. zal ik er zeker bij zijn.
En ook al is het op dit moment wat mager qua vondsten in de omg Antw ik ben er nog regelmatig. Nu het goede weer nog.. :)

Groetjes,

Josine

Josine

Ed_je
Antw: Antw: Antw: Mineralen, edelstenen en fossielenbeurs 27 en 28 febr.

Bericht door Ed_je » 05 mar 2010, 19:54

Josine schreef:
Ed_je schreef:

groetjes Ed
Dit weekend gaat het helaas niet lukken, maar 8 mei a.s. zal ik er zeker bij zijn.
En ook al is het op dit moment wat mager qua vondsten in de omg Antw ik ben er nog regelmatig. Nu het goede weer nog.. :)

Groetjes,

Josine
Hei Josine ,bedankt nog voor je reactie en tot weerziens omgeving Antwerpen of elders!
Het weer zal toch ooit wel eens beteren zeker?!

groetjes Ed :)

Edje

Gesloten