vitrinekast?
vitrinekast?
hallo
Ik zou graag mijn fossielen willen uitstallen in een vitrine kast. weet iemand waar je deze kan kopen.
groetjes guus
Ik zou graag mijn fossielen willen uitstallen in een vitrine kast. weet iemand waar je deze kan kopen.
groetjes guus
Guus
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Antw: vitrinekast?
hoi
ook op marktplaats kun je vaak leuke dingen tegenkomen . maar de ikea heeft ook mooie
die hangen bij mij thuis ook
ook op marktplaats kun je vaak leuke dingen tegenkomen . maar de ikea heeft ook mooie
die hangen bij mij thuis ook
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten
Inderdaad, IKEA, maar ook bij de kringloop zijn vaak nog aardige dingen te vinden.
Steefgeo
Steefgeo
- fossielenverzamelaar
bij marktplaats zijn inderdaat mooie kastjes te vinden, maar mischien ook bij speurders.nl of als je via google zoekt bij gratis af te halen .nl daar vind je vanalles voor meestal gratis.
Wij hebben er een gekocht bij een failliete porseleinwinkel. Mooie zware glazen schappen, met verlichting en niet zo duur. Je moet wel even wachten tot zo'n winkel failliet gaat natuurlijk 

Zethof
Bij Neckermann verkopen ze ook, wel duur, maar ohzo mooi, ze zijn in het geheel van glas.
Groeten John.
[Bewerkt door Johwi op 03-04-2010 om 12:46 NL]
Groeten John.
[Bewerkt door Johwi op 03-04-2010 om 12:46 NL]
SeeYou!
Ik heb mij een tijdje geleden helemaal rot gezocht naar een grote, betaalbare, glazen vitrine voor mijn fossielen en ben uiteindelijk uitgekomen bij Siletsy ( www.siletsy.nl )
Bij de budget afdeling hebben ze voor betaalbare bedragen (denk dan rond de €300 à €400) mooie, grote vitrines te koop.
[Bewerkt door Knarf op 17-04-2010 om 23:00 NL]
Bij de budget afdeling hebben ze voor betaalbare bedragen (denk dan rond de €300 à €400) mooie, grote vitrines te koop.
[Bewerkt door Knarf op 17-04-2010 om 23:00 NL]
- digging for it
- Contacteer:
Je kunt er ook een op maat laten maken met de maten precies zoals je zelf wilt. Nadeel zijn de 2000,00 euro, voordeel is dat je hem dan wel precies hebt zoals je zelf wilt.
Greets Patrick
Greets Patrick