Nieuws toevoegen
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Nieuws toevoegen
Beste webmaster(s),
De nieuwstoevoegknop is een hele leuke toevoeging aan de website, nieuws e.d. vinden hun weg heel snel naar de fossiel.net consument.
In de regels voor het plaatsen van nieuwsberichten staat het volgende:
1. Alléén links naar NEDERLANDSTALIGE berichten in de media over fossielen mogen worden geplaatst.
- Op dit moment word er met enige regelmaat verwezen naar engelstalige berichten. Zelf heb ik daar geen problemen mee, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn met een (nog) onderontwikkelde kennis van het engels. Wat mij betreft word of die regel verwijderd, of we gaan consequent verder met ALLEEN Nederlandstalige artikelen. (Voor mij met Engels!).
2. Let ook op dat er niet meerdere versies van hetzelfde bericht op de site komen.
Het lijkt erop dat niet iedereen die nieuws plaatst ook het oude nieuws leest. Een aantal berichten die zijn gepost gaan namelijk over hetzelfde onderwerp. Mijn verzoek is of men (in het enthousiasme van het posten) ook even kan kijken of het misschien al gepost is.
Ps. Misschien is het een idee om (indien technisch mogelijk) twee nieuwsfeeds te plaatsen, eentje Nederlandstalig, eentje anderstalig.
Groeten Richard
Ps2 Dit is niet zuur bedoelt oid...
De nieuwstoevoegknop is een hele leuke toevoeging aan de website, nieuws e.d. vinden hun weg heel snel naar de fossiel.net consument.
In de regels voor het plaatsen van nieuwsberichten staat het volgende:
1. Alléén links naar NEDERLANDSTALIGE berichten in de media over fossielen mogen worden geplaatst.
- Op dit moment word er met enige regelmaat verwezen naar engelstalige berichten. Zelf heb ik daar geen problemen mee, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn met een (nog) onderontwikkelde kennis van het engels. Wat mij betreft word of die regel verwijderd, of we gaan consequent verder met ALLEEN Nederlandstalige artikelen. (Voor mij met Engels!).
2. Let ook op dat er niet meerdere versies van hetzelfde bericht op de site komen.
Het lijkt erop dat niet iedereen die nieuws plaatst ook het oude nieuws leest. Een aantal berichten die zijn gepost gaan namelijk over hetzelfde onderwerp. Mijn verzoek is of men (in het enthousiasme van het posten) ook even kan kijken of het misschien al gepost is.
Ps. Misschien is het een idee om (indien technisch mogelijk) twee nieuwsfeeds te plaatsen, eentje Nederlandstalig, eentje anderstalig.
Groeten Richard
Ps2 Dit is niet zuur bedoelt oid...

My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
Antw: Nieuws toevoegen
De site fossiel.net is natuurlijk Nederlandstalig. Het ligt dan voor de hand om ook alleen Nederlandstalige berichten te plaatsen.
Ik kan me echter voorstellen dat er uitzonderingen kunnen zijn. Vaak zijn de Engelstalige berichten ook uitgebreider.
De engelstalige berichten zet ik zelf altijd op de Engelstalige pagina http://english.fossiel.net .
Hier is het echter nog niet mogelijk om als forumlid berichtjes toe te voegen.
Voor wat betreft dubbele posts: gewoon de minst relevante verwijderen. Dit kan ook door de seniorleden gedaan worden via dezelfde pagina als het toevoegen.
We zouden ook een optie kunnen inbouwen dat je als lid zelf kan instellen of je alleen Nederlandstalig, alleen Engelstalig of beide ziet op de hoofdpagina.
Verder sta ik open voor alle suggesties
Ik kan me echter voorstellen dat er uitzonderingen kunnen zijn. Vaak zijn de Engelstalige berichten ook uitgebreider.
De engelstalige berichten zet ik zelf altijd op de Engelstalige pagina http://english.fossiel.net .
Hier is het echter nog niet mogelijk om als forumlid berichtjes toe te voegen.
Voor wat betreft dubbele posts: gewoon de minst relevante verwijderen. Dit kan ook door de seniorleden gedaan worden via dezelfde pagina als het toevoegen.
We zouden ook een optie kunnen inbouwen dat je als lid zelf kan instellen of je alleen Nederlandstalig, alleen Engelstalig of beide ziet op de hoofdpagina.
Verder sta ik open voor alle suggesties

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
o sorry, ik begrijp dat dit gaat over de 3 artikels die ik vandaag heb gepost, ik wist niet dat het alleen in het nederlands mocht, mijn fout, ik zal het eerste artikel zowiezo weghalen, ik vond later een artikel over hetzelfde maar dan met meer en betere plaatjes. zat nog te twijfelen of ik hem zou weghalen, maar heb hem laten staan.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Geen paniek. 
Geweldig dat je deze nieuwsberichten hebt geplaatst.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
Antw: Antw: Nieuws toevoegen
ok, graag gedaan:PFrederik schreef:
Geen paniek.