Zeer treurige mededeling
Antw: Zeer treurige mededeling
Volgende bericht in mijn email ontvangen van Arno (zoon Ed):
Ik heb het berichtje gezien. Pap was helemaal gek van stenen en fossiel.net nam toch een belangrijk plekje voor hem in. Mooi om te zien dat iedereen zo reageert.
Ik heb het berichtje gezien. Pap was helemaal gek van stenen en fossiel.net nam toch een belangrijk plekje voor hem in. Mooi om te zien dat iedereen zo reageert.
't geet zo als 't geet!
Ook van onze kant gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst aan de familie en iedereen die Ed gekend heeft...
Peter en Marjolein
[Bewerkt door Peter F. op 16-03-2010 om 15:38 NL]
Peter en Marjolein
[Bewerkt door Peter F. op 16-03-2010 om 15:38 NL]
Ook wij zijn geschrokken van dit bericht.
Wij willen de familie, vrienden en kennisssen van Ed dan ook heel veel sterkte toewensen.
Robert en Mirjam
Wij willen de familie, vrienden en kennisssen van Ed dan ook heel veel sterkte toewensen.
Robert en Mirjam
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
Ook innige deelneming namens, mij, ik kende Ed ook niet persoonlijk, maar ik heb toch enkele keren met hem geruild.
Ik schrok ook nogal toen ik dit las, want niemand had dit zien aankomen.
groet Ward
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Gecondoleerd en veel sterkte.
Richard
Richard
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
- lolo_master
Innige deelneming,
laurens
laurens
van lolo_master http://nl.netlog.com/groups/fossielen_club
Arno,
heel veel sterkte met het overlijden van je vader, voor jou en je familie.
Ik hoop dat jullie mooie en liefdevolle herinneringen aan Ed zullen hebben.
heel veel sterkte met het overlijden van je vader, voor jou en je familie.
Ik hoop dat jullie mooie en liefdevolle herinneringen aan Ed zullen hebben.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Aan alle forum bezoekers en Moderatoren,
Zou het een idee zijn om Ed,als zijn familie daarmee accoord gaat,op het fossielnetforum te eren met een soort prijs of award, bijvoorbeeld een jaarlijkse verkiezing voor de mooiste vondst van het jaar: de Ed Coenders Award.
Ik weet niet of het een goed idee is maar ik loop er al sinds zijn overlijden al mee rond.
Ik ken hem slechts van zijn bijdragen aan het forum,maar hij kwam op mij over als een bevlogen,genuanceerd mens met liefde voor alles wat met fossielen en mineralen te maken had.
Misschien dat jullie andere ideeen of suggesties hebben,maar wellicht is mijn suggestie een start om zijn nagedachtenis te eren.
Groeten Hogst
Zou het een idee zijn om Ed,als zijn familie daarmee accoord gaat,op het fossielnetforum te eren met een soort prijs of award, bijvoorbeeld een jaarlijkse verkiezing voor de mooiste vondst van het jaar: de Ed Coenders Award.
Ik weet niet of het een goed idee is maar ik loop er al sinds zijn overlijden al mee rond.
Ik ken hem slechts van zijn bijdragen aan het forum,maar hij kwam op mij over als een bevlogen,genuanceerd mens met liefde voor alles wat met fossielen en mineralen te maken had.
Misschien dat jullie andere ideeen of suggesties hebben,maar wellicht is mijn suggestie een start om zijn nagedachtenis te eren.
Groeten Hogst
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hoi Hogst,
ik vind het een mooie gedachte.
,
ik vind het een mooie gedachte.
,
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)