Groene Quiz
Antw: Groene Quiz
Tim,
ik gok op 14000 pagina's.
ik gok op 14000 pagina's.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
- Carboon
- Has thanked: 430 times
- Been thanked: 525 times

Hoi allemaal,
Ben weer terug uit Duitsland! Eigenlijk had ik gezegd morgen pas de boel te sluiten, maar de 5 dagen aan inactiviteit van het topic (verwacht geen nieuwe deelnemers meer) lijkt me reden genoeg om niet langer te wachten met het geven van de uitslag

Had me eigenlijk moeten bedenken dat ik die pagina's moet tellen toen ik de vraag bedacht. Heb het nu twee keer gedaan, en kom op drie pagina's na 2x op hetzelfde getal. Gelukkig is het verschil tussen gokkers nummer 1 en 2 groter dan dat aantal, dus ik ga er zo vanuit dat het wel goed zit

Het plotje hierboven zeg eigenlijk alles wel. Het waren (gemiddeld) 8691 bladzijdes in totaal (groen) en haaiku04 zat er met 8601 het dichtste bij (graag een mailtje met adres-gegevens

En Rene, goed research werk! T,T&K heeft idd 1252 paginas in totaal als je de blanco bladzijdes mee telt...
Ciao!
Op zoek naar groen in het zwart.
Hoi Tim,
te gek, voor het eerst wat gewonnen:D
Nog niet veel plantenfossielen dus misschien een start voor wat verdieping.
bedankt en groet Kees
(Tim je hebt mail)
fossiel:
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
hey tim,
Ik ben precies de enige geweest die dacht dat al je boeken op dik papier gedrukt waren
Erg leuke voorstelling van de antwoorden, er lijken wel trends in te zitten
mvg stijn
Ik ben precies de enige geweest die dacht dat al je boeken op dik papier gedrukt waren

Erg leuke voorstelling van de antwoorden, er lijken wel trends in te zitten
mvg stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
- sharkteethrene
Kees van harte gefeliciteerd met deze leuke prijs.
@Tim,tsjaa zat er toch een beetje naast haha.
goed initiatief en zeer leuke quiz.
groetjes,
Rene.
@Tim,tsjaa zat er toch een beetje naast haha.
goed initiatief en zeer leuke quiz.
groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Van harte Kees. Leuke quiz, leuke prijs, maar oei wat zat ik er ver naast! Bedankt Tim,
Grrr Edo
Grrr Edo
mij zijn niet van de bange, mij zijn alleen van de voorzichtige.
Klukkluk
Klukkluk
Gefeliciteerd Kees,
@ stijn er lijkt idd. een trend in te zitten. Al heb ik die niet gevolgd. Ik heb geprobeerd op schaal te meten. En toch bijna 100% erlangs. Volgende keer delen maar
Groet Nikki.
[Bewerkt door Nikki op 31-03-2010 om 19:40 NL]
@ stijn er lijkt idd. een trend in te zitten. Al heb ik die niet gevolgd. Ik heb geprobeerd op schaal te meten. En toch bijna 100% erlangs. Volgende keer delen maar

Groet Nikki.
[Bewerkt door Nikki op 31-03-2010 om 19:40 NL]
- Carboon
- Has thanked: 430 times
- Been thanked: 525 times
@ Kees: Beetje laat, maar het was druk deze week. 't Pakketje is vandaag op de post gegaan. Veel plezier ermee! (als je literatuur over fossiele planten voor je 'verdieping' wilt kun je me altijd mailen).
@ Stijn: Ja, lijkt inderdaad wel een trend in te zitten (statistiek laat ook zien dat het een behoorlijk scheve verdeling is, neigend naar de hogere waarden). En bedankt, ik waardeer het dat je m'n boeken een zulke goede kwaliteit papier toedicht
. De papier-dikte is sowieso van grote invloed. Zat een ouder boek bij dat op zulk dik papier gedrukt was dat het (met de helft van het aantal bladzijdes) dikker was dan de meeste andere boekjes die ik heb.
@ Rene: Haha, ach, je hebt ook veel minder oefening gehad, omdat de meeste quizjes door jou gestart worden
.
@ Edo en Nikki: Haha, ja de hoeveelheid bladzijdes die jullie gokten; ik mocht willen dat ik zo veel boeken had
. Als ik al m'n (digitale) papers erbij optel kom ik misschien op zulke aantallen, maar anders echt niet (helaas)...
@ Arne: Als je echt interesse hebt in Carboon-materiaal kun je altijd een mailtje sturen. Misschien valt er wel iets te regelen, want wat planten fossielen heb ik altijd wel over...
@ Stijn: Ja, lijkt inderdaad wel een trend in te zitten (statistiek laat ook zien dat het een behoorlijk scheve verdeling is, neigend naar de hogere waarden). En bedankt, ik waardeer het dat je m'n boeken een zulke goede kwaliteit papier toedicht

@ Rene: Haha, ach, je hebt ook veel minder oefening gehad, omdat de meeste quizjes door jou gestart worden

@ Edo en Nikki: Haha, ja de hoeveelheid bladzijdes die jullie gokten; ik mocht willen dat ik zo veel boeken had

@ Arne: Als je echt interesse hebt in Carboon-materiaal kun je altijd een mailtje sturen. Misschien valt er wel iets te regelen, want wat planten fossielen heb ik altijd wel over...
Op zoek naar groen in het zwart.
Haha, ik had dezelfde tactiek gebruikt Nikki. Vandaar dat onze antwoorden niet zo gek ver uit elkaar zaten!
Grrr Edo
Grrr Edo
mij zijn niet van de bange, mij zijn alleen van de voorzichtige.
Klukkluk
Klukkluk