OPROEP: Foto\'s verzamelingen en Avatar
OPROEP: Foto\'s verzamelingen en Avatar
Sinds een tijd is het mogelijk om foto\'s van je verzameling te zetten in je profiel van het forum. Deze verschijnen dan ook in de pagina \"De Verzameling van...\".
http://www.fossiel.net/forums/verzameling.php
Nog niet iedereen op het forum heeft foto\'s van zijn verzameling geplaatst. Ik zou het leuk vinden als meer mensen foto\'s van hun verzameling zouden plaatsen!
Sinds de Avatar functie (persoonlijke plaatjes) bij de berichten is ingevoerd hebben al veel mensen een eigen avatar geplaatst. Het leukste zou zijn als iedereen een eigen avatar zou hebben natuurlijk!
Bij vragen of problemen met het plaatsen van foto\'s van je verzameling of avatar mag je natuurlijk altijd even naar mij mailen, dan zal ik je verder helpen.
http://www.fossiel.net/forums/verzameling.php
Nog niet iedereen op het forum heeft foto\'s van zijn verzameling geplaatst. Ik zou het leuk vinden als meer mensen foto\'s van hun verzameling zouden plaatsen!
Sinds de Avatar functie (persoonlijke plaatjes) bij de berichten is ingevoerd hebben al veel mensen een eigen avatar geplaatst. Het leukste zou zijn als iedereen een eigen avatar zou hebben natuurlijk!
Bij vragen of problemen met het plaatsen van foto\'s van je verzameling of avatar mag je natuurlijk altijd even naar mij mailen, dan zal ik je verder helpen.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: OPROEP: Foto\'s verzamelingen en Avatar
Wow Herman, de avatars zijn echt wel cool. Ook het forum boert goed zie ik, ik ben net terug van twee weken Frankrijk en ik raak haast niet bijgelezen.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Met deze gebeurd...zal er wel nog eens wat bijzetten.webmaster schreef:
Op BELGIANSHARKTEETH staat natuurlijk een deel van de collectie van Morpheus en mezelf afgebeeld.
Even nakijken heb net mijn prentje verzonden.ben een crack met hamer en bijtel maar met muis en toetsenbord???
zou\'t lukken.
zou\'t lukken.
Theo
Antw: Antw: OPROEP: Foto\'s verzamelingen en Avatar
Hier heb ik nu 4 dagen mee bezig geweest Foto was altijd te groot.fa991405@skynet.be schreef:
Even nakijken heb net mijn prentje verzonden.ben een crack met hamer en bijtel maar met muis en toetsenbord???
zou\'t lukken.
t\'zweet staat nog op mijn voorhoofd.Oef
Theo
@Frederik
Welkom terug! Nog wat leuks gevonden tijdens je vakantie? Dat wordt inderdaad achterstallig enkele honderden berichtjes lezen!
@Theo
Het is toch gelukt, prima zo! Je mag me ook altijd mailen als iets niet lukt, dan help ik eventjes.
@Pieter
Ziet er indrukwekkend uit die verzameling haaientanden!
[Bewerkt door webmaster op 18-07-2005 om 21:46 NL]
Welkom terug! Nog wat leuks gevonden tijdens je vakantie? Dat wordt inderdaad achterstallig enkele honderden berichtjes lezen!
@Theo
Het is toch gelukt, prima zo! Je mag me ook altijd mailen als iets niet lukt, dan help ik eventjes.
@Pieter
Ziet er indrukwekkend uit die verzameling haaientanden!
[Bewerkt door webmaster op 18-07-2005 om 21:46 NL]
Kennis telt!
- Anthonie
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 31 times
- Contacteer:
aan casper
test 1,2,3
test 1,2
Thanks om men AVATAR te plaatsen
Groeten anthonie
test 1,2,3
test 1,2
Thanks om men AVATAR te plaatsen
Groeten anthonie
* Scientia et Miratio *
Goed zo forumleden!
Ziet er veel leuker uit zo. Weet je tenminste met wie je praat op het forum!
Ziet er veel leuker uit zo. Weet je tenminste met wie je praat op het forum!
Kennis telt!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
@Herman: bedankt. Mijn vakantie is enorm goed verlopen. De Cevennen-Ardèche zijn weer een paar duizend (!) kleine ammonietjes armer (en één haaietand). Ik heb drie vindplaatsen van deze site met een bezoekje vereerd en heb stelselmatig aanvullende info/foto\'s gemaakt zodat je ze up-to-date kunt houden. Voorts heb ik een nieuwe vindplaats ontdekt, waar de kleine ammonietjes zo voor het oprapen liggen. Verdere info volgt later!
(eerst wou ik alles vandaag doorgeven, maar ik heb daarnet de straat mogen proeven na een meningsverschil tussen mijn fiets en zijn ketting. gevolg: verschillende lelijke schaafwonden. Maar goed, we kunnen er nog om lachen.)
@pieter: proficiat met uw aanstelling tot beheerder.
(eerst wou ik alles vandaag doorgeven, maar ik heb daarnet de straat mogen proeven na een meningsverschil tussen mijn fiets en zijn ketting. gevolg: verschillende lelijke schaafwonden. Maar goed, we kunnen er nog om lachen.)
@pieter: proficiat met uw aanstelling tot beheerder.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Wordt trouwens wel een Belgische aangelegenheid zo met twee Belgische beheerders...
Leuk dat je zoveel vondsten hebt gedaan Frederik! Ik wacht alle info wel af. In Augustus ben ik zelf echter op vakantie naar Denemarken.
[Bewerkt door webmaster op 18-07-2005 om 22:20 NL]
Leuk dat je zoveel vondsten hebt gedaan Frederik! Ik wacht alle info wel af. In Augustus ben ik zelf echter op vakantie naar Denemarken.
[Bewerkt door webmaster op 18-07-2005 om 22:20 NL]
Kennis telt!