Een mooi klein maar fijn tandje
Een mooi klein maar fijn tandje
Ben op zoek naar een wat kleinere megalodon, maar wel met mooie karteling. Vast wel iemand hier die er nog 1tje over heeft. Hoor het graag
Groetjes
Groetjes
Antw: Een mooi klein maar fijn tandje
Er is toch wel iemand die nog wat over heeft? Het mag ook een heel kleintje zijn, als het maar mooie karteling heeft en een mooie puntje. Ik wil hem ter vergelijking bij mijn andere megalodon zetten.
Groetjes
[Bewerkt door The past op 28-04-2010 om 17:40 NL]
Groetjes
- sharkteethrene
Antw: Een mooi klein maar fijn tandje
Ola,
Mischien meedoen aan de quiz????
Je hebt nog enkele dagen.
Groetjes,
Rene.
Mischien meedoen aan de quiz????
Je hebt nog enkele dagen.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- Supergraver
Antw: Antw: Een mooi klein maar fijn tandje
Tuurlijk wil je hem ter vergelijking naast je andere megalodon zetten. Ik wil bijvoorbeeld een reconstructie van een megalodon kaak, mijn jongste zoon er naast zetten, om te laten zien hoe root de C. megalodon was, hahaha. We willen allemaal wel wat...the past schreef:
Er is toch wel iemand die nog wat over heeft? Het mag ook een heel kleintje zijn, als het maar mooie karteling heeft en een mooie puntje. Ik wil hem ter vergelijking bij mijn andere megalodon zetten.
Groetjes
Maar terug naar jouw vraag, misschien kun je aangeven wat je er voor wilt ruilen. Want velen hebben van dit forum gehoord ivm al die megs die hier worden weggegeven