Printen van vindplaatsen
Printen van vindplaatsen
Beste forumleden,
Jullie printen vast ook wel eens een vindplaats uit van de site. Gaat dit altijd goed? Ik had er zelf laatst problemen mee dat rechts een gedeelte van de tekst wegviel. Hebben meer mensen daar last van? Dan ik het wellicht beter als ik een aparte printpagina bij de vindplaatsen zet. Graag jullie ervaringen!
Jullie printen vast ook wel eens een vindplaats uit van de site. Gaat dit altijd goed? Ik had er zelf laatst problemen mee dat rechts een gedeelte van de tekst wegviel. Hebben meer mensen daar last van? Dan ik het wellicht beter als ik een aparte printpagina bij de vindplaatsen zet. Graag jullie ervaringen!
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Antw: Printen van vindplaatsen
Het lukt wel, maar het is een heel geklooi met tekst verplaatsen en tabellen opschuiven en dergelijke. niet erg makkelijk dus!
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Lukt wel, als je de print-marges links en rechts minimaal maakt.
Een aparte printversie zou makelijker zijn, maar vergt meer onderhoud.
Wat is wijsheid.....
Paul
Wat is wijsheid.....
Paul
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
Antw: Antw: Printen van vindplaatsen
Ik maak binnenkort wel een aparte printpagina; dat wil zeggen zonder opmaak. Onderhoud valt wel mee. Ik hoef maar 1 printpagina te maken. De informatie over de vindplaatsen komt dan dynamisch uit de database. Ik dacht al dat ik niet de enige was die ruzie had met printen. Hadden jullie ook wel eerder over mogen klagen hoor!De DinoDolsjes schreef:
Lukt wel, als je de print-marges links en rechts minimaal maakt.
Wat is wijsheid.....
Paul
Kennis telt!
Hallo Herman,
Je site is zo goed qua opbouw en inhoud dat zulke kleine akkefietjes eigenlijk niet opvallen.
[Bewerkt door Bert op 20-07-2005 om 08:09 NL]
Je site is zo goed qua opbouw en inhoud dat zulke kleine akkefietjes eigenlijk niet opvallen.
[Bewerkt door Bert op 20-07-2005 om 08:09 NL]
Greetz, Bert
Idd ik neem dat kleine print-probleempje ook gewoon maar voor lief 
ik heb laatst een hele stapen uitgeprint van vindplaatsen in frankrijk, en ik ga daar zeker enkele van bezoeken dit zomer! wanneer ik over die vindplaatsen nog nieuws heb, of wanneer ik nieuwe vindplaatsen ontdek hoor je het wel!
Groeten, Casper

ik heb laatst een hele stapen uitgeprint van vindplaatsen in frankrijk, en ik ga daar zeker enkele van bezoeken dit zomer! wanneer ik over die vindplaatsen nog nieuws heb, of wanneer ik nieuwe vindplaatsen ontdek hoor je het wel!
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Ik heb even snel een aparte printpagina op de site gezet. Als je op het printer ikoontje rechtsboven in een willekeurige vindplaats beschrijving klikt opent er een nieuw scherm en er wordt meteen een printopdracht gegeven. In de aparte printpagina is vrijwel alle opmaak weggelaten, en dus simpeler voor de printer. Graag hoor ik of alles nu wél goed uit de printer komt.
[Bewerkt door webmaster op 20-07-2005 om 16:15 NL]
[Bewerkt door webmaster op 20-07-2005 om 16:15 NL]
Kennis telt!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Komt er ok uit, behalve dat foto\'s, kaartjes edm doormidden worden gesneden als ze zich op de overgang tussen twee pagina\'s bevinden.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Werkt verder goed, hoor!
Paul
Paul
If it doesn't kill you, it makes you
Antw: Antw: Printen van vindplaatsen
Dat is voor mij ook het enigste, werkt verder prima.Frederik schreef:
Komt er ok uit, behalve dat foto\'s, kaartjes edm doormidden worden gesneden als ze zich op de overgang tussen twee pagina\'s bevinden.
Wees nieuwsgierig - Stephen Hawking