Gezocht:Grote Megalodon tanden
Gezocht:Grote Megalodon tanden
hallo allemaal,
ik ben nieuw op deze site en wil graag weten of er iemand is die grote megalodon tanden te bieden heeft!ben een verzamelaar en is vaak lastig om die tanden te vinden!! ik hoor het wel van iemand!!
ik ben nieuw op deze site en wil graag weten of er iemand is die grote megalodon tanden te bieden heeft!ben een verzamelaar en is vaak lastig om die tanden te vinden!! ik hoor het wel van iemand!!
- fossielenverzamelaar
Antw: Gezocht:Grote Megalodon tanden
Hallo,
Welkom op deze site.
Mischien is marktplaats een goede site om te kijken, daar staan er meestal wel een aantal te koop aangeboden.
Welkom op deze site.
Mischien is marktplaats een goede site om te kijken, daar staan er meestal wel een aantal te koop aangeboden.
Hoi Tiburon,
Misschien is dit iets?
Mail maar als het je iets lijkt.
Groetjes Erik
E.J.
Nu staan al een aantal dagen een paar foto's in dit topic maar er komt geen antwoord meer.
????
????
E.J.
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
dan wil ik hem wel:P haha
dattie niet reafeert is idd raar, want tis geen lelijk tandje, ik zou wel weten wat ik zou doen:P
dattie niet reafeert is idd raar, want tis geen lelijk tandje, ik zou wel weten wat ik zou doen:P
- DragonSearcher
Vermoedelijk is Tiburon druk of heeft hij het nog niet gelezen/gezien. Het is inderdaad een mooie tand, kan me niet voorstellen dat hij die niet wil...
... Eternity awaits ...
raar
als je hem kwijt wil ik zou hem wel graag willen hoor
als je hem kwijt wil ik zou hem wel graag willen hoor
Guus
- Supergraver
Of het is misschien iemand die de draak steekt met het forum en de altijd terugkerende vraag naar Megalodon tanden, en dan het liefst gratis natuurlijk. Want ook daarom is dit forum bekend 
[Bewerkt door Supergraver op 17-05-2010 om 16:51 NL]

[Bewerkt door Supergraver op 17-05-2010 om 16:51 NL]
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
nou ik denk niet dat het de bedoeling van erik was om hem voor niets weg te doen martijn:P of wel? haha