Cap Blanc Nez
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
- Everhardus
Antw: Cap Blanc Nez
Denk dat je gelijk hebt, veel alternatieven zijn er volgens mij ook niet !Gr,Marcel
Waauw, bedankt voor al de hulp!
De fossilen zijn inderdaad in iets minder goede staat, dat is omdat ik met de rugzak en de tent ben geweest. het gewicht van de fossielen en stenen was net iets teveel
Ik heb wel mijn best gedaan om alles zo goed mogelijk in te pakken.
De fossielen zijn uitgehakt, de stenen waar ze inzaten waren heel vochtig, ook daarom zijn er sommige ook wat afgesleten...
Zou ik deze kunnen prepareren? Of absoluut uitgesloten? en zoja, hoe begin je aan zoiets?
bedankt, jelle
[Bewerkt door jelleW op 26-05-2010 om 20:41 NL]
De fossilen zijn inderdaad in iets minder goede staat, dat is omdat ik met de rugzak en de tent ben geweest. het gewicht van de fossielen en stenen was net iets teveel

De fossielen zijn uitgehakt, de stenen waar ze inzaten waren heel vochtig, ook daarom zijn er sommige ook wat afgesleten...
Zou ik deze kunnen prepareren? Of absoluut uitgesloten? en zoja, hoe begin je aan zoiets?
bedankt, jelle
[Bewerkt door jelleW op 26-05-2010 om 20:41 NL]
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Cap Blanc Nez
Ik denk dat het, gezien de zachtheid van het materiaal en de toestand van de fossielen, de fossielen er niet mooier van worden. Ik zou ze laten zoals ze zijn.jelleW schreef:
Zou ik deze kunnen prepareren? Of absoluut uitgesloten?
Schloenbachis zijn vrij platte (dunne) ammonieten rn breken vaak op de windingen.
Ze zijn mooi zoals ze zijn!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Everhardus
Kan me hier bij aansluiten. Het kan een aardige crime zijn deze jongens te prepareren. Ik ben het zojuist aan het doen met een redelijk goed exemplaar maar dan nog valt het vies tegen........
Gr,Marcel
Gr,Marcel