wie weet wat dit is

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
daniel
Antw: wie weet wat dit is

Bericht door daniel » 31 mei 2010, 22:09

Bedankt voor jullie reacties,zou foto 8,9 10 een halswervel van een wolharige neushoorn kunnen zijn ik zag net op het forum een soortgelijk bot

Groet Daniel

Bram
Antw: wie weet wat dit is

Bericht door Bram » 31 mei 2010, 23:03

Je tweede serie foto's zijn inderdaad een krabbenschaar en een wulk die door een heremietkreeft gebruikt is. Dit kun je zien aan de kale plek op de wulk. Daar sleepte de schelp over de grond als het kreeftje ermee liep en kon de aanslag (volgens mij ruwe zeerasp) niet groeien. Ik denk overigens niet dat die wulk fossiel is.

Groeten,
Bram

Duys
Contacteer:
Antw: Antw: wie weet wat dit is

Bericht door Duys » 01 jun 2010, 13:03

bram schreef:
Je tweede serie foto's zijn inderdaad een krabbenschaar en een wulk die door een heremietkreeft gebruikt is. Dit kun je zien aan de kale plek op de wulk. Daar sleepte de schelp over de grond als het kreeftje ermee liep en kon de aanslag (volgens mij ruwe zeerasp) niet groeien. Ik denk overigens niet dat die wulk fossiel is.

Groeten,
Bram

Bram,
Die wulk, pleistoceen?
Duys

The Stone
Contacteer:
Antw: Antw: wie weet wat dit is

Bericht door The Stone » 02 jun 2010, 09:05

daniel schreef:
Bedankt voor jullie reacties,zou foto 8,9 10 een halswervel van een wolharige neushoorn kunnen zijn ik zag net op het forum een soortgelijk bot

Groet Daniel
De Steppenwisent heeft gelijkaardige halswervels als de Wolharige Neushoorn.
Kan dus een van beide zijn!

When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.

Once you've got heat, you can do everything!

Gesloten