Pijlpunt

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
The past
Antw: Pijlpunt

Bericht door The past » 18 jun 2010, 23:29

Pijlpunten worden juist wel erg vaak gevonden vandaar dat het NIET lucratief is er iets aan te verdienen door de verkoop van replica's. En als het een goede is moet het al 'gefosieleerd' zijn, oftewel verweerd in dit geval.

Groetjes

Spongebob
Has thanked: 416 times
Been thanked: 636 times

Bericht door Spongebob » 18 jun 2010, 23:32

the past schreef:
Pijlpunten worden juist wel erg vaak gevonden.......
Eén van de beste plekken in Nederland lijkt me Drenthe. Ik heb het "in the past" wel eens geprobeerd, maar nog nooit eentje gevonden. Wat deed ik fout?

Time fades away (Neil Young)

masteroffossiles
Has thanked: 27 times
Been thanked: 9 times

Bericht door masteroffossiles » 18 jun 2010, 23:34

in drenthe heb ik ook nog nooit een pijlpunt gevonden, wel 2 stukken van bijlen, ik zoek binnen 10 meter van hunebedden, misschien helpt dat:P gewoon alle stenen in de buurt bekijken.
gr
sander

savinghistory

Bericht door savinghistory » 19 jun 2010, 01:05

hallo the past,

Nou daar denk ik toch andes over, over het vinden en het verkopen al helemaal.Als je de goede personen voor vind kan je alles verkopen in mijn mening, bijv beginnend verzamelaars.Maar als jij de jouwe vind dan wil ik die wel graag zien:).Ps ja verweerd dat zou een speerpunt zeer zeker moeten zijn als het een echte is.Dat was ook de info die hierboven al gegeven was.

mvg

FIRST FOCUS,THEN FIGHT!

Gesloten